راه‌اندازی پتروشیمی زنجان در سال ۱۴۰۱

زنجان نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم تا سال ۱۴۰۱ و در کوتاه‌مدت شاهد افتتاح و راه‌اندازی پتروشیمی زنجان باشیم.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، مصطفی طاهری پتروشیمی زنجان را یکی از طرح‌های صنعتی راکد استان دانست و اظهار کرد: در ماه‌های گذشته جلساتی در رابطه با بررسی و احصای مشکلات شرکت پتروشیمی با هیئت‌مدیره این شرکت برگزار شد تا مشکلات موجود برای راه‌اندازی شرکت کاملا شفاف شود.

وی افزود: بیش از یک دهه است که این شرکت ثبت شده ولی هنوز راه‌اندازی نشده است و از آنجایی که بسیاری از زنجانی‌ها از سهامداران این شرکت هستند، همواره راه‌اندازی پتروشیمی زنجان یکی از مطالبات شهروندان است که امیدواریم در سال‌های آتی و در کوتاه‌مدت شاهد افتتاح و راه‌اندازی آن باشیم.

این مسئول ادامه داد: راه‌اندازی این کارخانه علاوه ‌بر ایجاد اشتغال نسبتا زیادی در استان، سبب می‌شود که برخی از صنایع، مواد اولیه مورد نیاز خود را آسان‌تر تهیه کرده بسیاری از مشاغل نیز تثبیت شده و ارزشافزوده بیشتری در استان تولید می‌شود.

عضو کمیسیون صنعت مجلس شورای اسلامی، احیای واحدهای تولیدی نیمه‌فعال و تعطیل را از اولویت‌های مجلس یازدهم اعلام کرد که این مهم تاثیر زیادی در استان زنجان خواهد داشت.

 

https://ipna.news/154155کپی شد!
منبع