تسریع روند خدمات رسانی به بیماران در مراکز درمانی در تهران

 دریافت خدمات درمانی بیماران کووید ۱۹ در مراکز طرف قرارداد و غیر طرف قرارداد بهداشت و درمان صنعت نفت در تهران بدون پرداخت فرانشیز و هرگونه ودیعه انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، حبیب اله سمیع مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت گفت : به منظور صیانت از درمان شاغلین تحت پوشش و خانواده های ایشان، شرایطی فراهم شد تا بیماران مبتلا به کووید ۱۹ با مراجعه به هریک از بیمارستان های طرف قرارداد و غیر طرف قرارداد بهداشت و درمان صنعت نفت و صندوق بازنشستگی ،پس انداز و رفاه کارکنان در تهران بدون دریافت فرانشیز و یا هر گونه ودیعه ، بیماران را پذیرش و خدمات را ارائه دهند.

وی افزود : طی نامه ایی به مدیران عامل ۴ شرکت اصلی صنعت نفت و به منظور تسهیل در رفع مشکلات احتمالی بیماران ، به ویژه آن دسته از بیمارانی که در مراکز بیمارسنانی غیرطرف قرارداد بستری می شوند، فردی که در تمام ساعت شبانه روز پاسخگو می باشد، معرفی شده است که نیاز به اطلاع رسانی از سوی شرکت های مذکور به مجموع تحت پوشش است.

سمیع خاطر نشان کرد : صورت حساب های هزینه درمانی تا سقف تعرفه های مصوب دولت مورد رسیدگی و پرداخت خواهد شد و فرانشیز خدمات تقسیط و بعهده فرد خواهد بود.

https://ipna.news/154082کپی شد!