افزایش نرخ محصولات صادراتی آریاساسول

شرکت پتروشیمی آریاساسول در آبان ماه سال جاری و بر اساس گزارش عملکرد ماهیانه شرکت موفق به کسب درآمد عملیاتی ۱۵ هزار و ۶۲۵ میلیارد ریالی شده است.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)،شرکت پتروشیمی آریاساسول در آبان ماه سال جاری و بر اساس گزارش عملکرد ماهیانه شرکت موفق به کسب درآمد عملیاتی ۱۵ هزار و ۶۲۵ میلیارد ریالی شده که این فروش نسبت به ماه گذشته در حدود ۳ درصد کاهش را نشان داده و دو ماه اخیر شاهد رشد محسوس فروش ماهیانه این شرکت با توجه به افزایش نرخ محصولات و همچنین مقادیر فروش به‌ویژه در بخش صادراتی هستیم.

افزایش نرخ محصولات صادراتی آریاساسول

جمع کل درامد‌های عملیاتی شرکت در دوره ۸ ماه سپری‌شده از سال جاری به ۹۲ هزار و ۳۸۸ میلیارد ریال رسیده و این فروش نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش ۷۰ درصدی را نشان می‌دهد.

نرخ فروش اتیلن با ۳ درصد افزایش به ۱۳۴ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال رسیده و نرخ فروش پلی‌اتیلن سبک صادراتی و همچنین نرخ پلی‌اتیلن متوسط و سنگین صادراتی این شرکت به ترتیب با ۱۲ و ۸ درصد افزایش در آبان ماه و در مقایسه با مهرماه مواجه بوده است.

نرخ پلی‌اتیلن سبک صادراتی به بیش از ۱.۰۰۰ دلار در هر تن رسیده و ثبات نسبی نرخ ارز در سامانه نیما و رشد تدریجی نرخ جهانی محصولات شرکت می‌تواند در آذرماه نیز روند نرخ‌ها را افزایشی نگه دارد.

در نمودار زیر روند فروش ماهیانه شرکت در ۶ ماه گذشته ارائه‌شده است. همان‌گونه که مشاهده می‌ شود شاهد رشد مبلغ فروش ماهیانه شرکت در مهرماه و آبان ماه هستیم.

افزایش نرخ محصولات صادراتی آریاساسول

https://ipna.news/154054کپی شد!
منبع