نشست صمیمی مدیرعامل پتروشیمی اروند و فرماندهان سپاه و بسیج بندرماهشهر

حسن نشان زاده مقدم اظهار داشت : ” تفکر بسیجی، یعنی داشتن ِ اخلاصِ عمل، عبودیت و عشق ِ به پروردگار، تعهد و وفاداری، صبر و پایداری و اطاعت از مقام عظمای ولایت.”

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛، به مناسبت هفته بسیج ، چهارشنبه پنجم آذرماه، نشست صمیمی مدیرعامل پتروشیمی اروند و فرماندهان سپاه و بسیج ماهشهر برگزار شد.

در این دیدارها که مدیرعامل پتروشیمی اروند، رییس روابط عمومی، فرمانده بسیج پتروشیمی اروند، فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرتیپ دوم پاسدار امراله نوذری، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ماهشهر، سرهنگ دوم پاسدار کریم بابایی، حضور داشتند، حسن نشان زاده مقدم ضمن تبریک هفته گرامیداشتِ بسیج بیان داشت : یکی از کارهای ارزشمندی که باید انجام گردد، تقدیر از روحیه ایثار، فداکاری و نقش آفرینی اقشار مختلف بسیج در توسعه، آرامش و امنیت کشور است.

وی با یاد و خاطره جانفشانی نیروهای بسیجی در هشت سال دفاع مقدس، تاکید کرد : توسعه و اقتدارِ کشور عزیز ایران، مرهون فداکاری همه شهیدان و رزمندگان دفاع مقدس است.

در ادامه، فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی نیز با ابراز خرسندی از این دیدار از زحمات مدیرعامل پتروشیمی اروند و همکارانشان در امر تولید و حضور پررنگ پتروشیمی اروند در مسئولیت های اجتماعی و به ویژه مقابله با ویروس کرونا تشکر کرد.

همچنین در دیداری که با فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ماهشهر صورت گرفت، کریم بابایی ضمن اشاره به حضور همیشگی بسیج در هنگامه های سخت و رویدادهای مختلف، همکاری همه نیروهای بسیجی و مردمی را در مبارزه با کرونا شایسته تقدیر دانست و از کمک های مادی و معنوی پتروشیمی اروند در این راستا تشکر و قدردانی کرد.

https://ipna.news/154005کپی شد!