تأکید بر تعامل و رعایت الزامات HSE در بهداشت ودرمان صنعت نفت

 بر لزوم هماهنگی، همکاری و تعامل حداکثری بین سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و مدیریت HSE، بحران و پدافند غیرعامل شرکت ملی نفت ایران تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛  سمیع  مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت درجلسه بررسی وضعیت HSE در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، که با حضور مدیر HSE شرکت ملی نفت و رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران و تعدادی از روسای مجموعه، برگزار شده بود با بیان این مطلب افزود: باتوجه به شرایط بحران ملی کوید ۱۹ که صنعت نفت را نیز متاثر کرده است ،حوزه سلامت کارکنان به عنوان ارزشمندترین سرمایه هرسازمان است و در این راستا برگزاری هرچه بیشتر جلسات هم اندیشی در سطوح مدیریتی و کارشناسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به عنوان متولی اصلی سلامت کارکنان است اظهار داشت : حوزه سلامت کارکنان به عنوان ارزشمندترین سرمایه هرسازمان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

در این نشست ، یاوری رییس بهداشت و درمان صنعت نفت تهران، ضمن تأکید بر رعایت الزامات HSE در بهداشت ودرمان به لزوم تعامل بهداشت و درمان با واحدهای HSE شرکت های نفتی پرداخت.

در ادامه بلوری معاون سلامت کار، خانواده و HSE بهداشت و درمان صنعت نفت تهران، از عملکرد HSE در بهداشت و درمان تهران گزارشی ارائه کرد و به چالش های موجود و لزوم تصمیم گیری های موثر برای رفع آنان در حداقل زمان ممکن پرداخت.

سپس عبدلله زاده مدیر HSE شرکت ملی نفت نیز با تقدیر از کادر درمانی بیمارستان نفت تهران، در شرایط شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: همان گونه که نیروهای آتش نشان در خط مقدم مقابله با حریق خدمت می کنند، کادر درمان نیز در مبارزه با این ویروس با تلاش شبانه روزی همکاران در خط مقدم مشغول خدمت رسانی به بیماران هستند.

وی باتأکید بر همکاری حداکثری هدفمند، بین مدیریت HSE و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تهران، این تعامل را به عنوان یک فرایند عملیاتی یکپارچه و باتکیه بر اصل هم افزایی با رویکرد بهبود مستمر (کمی/ کیفی) با هدف حفظ و ارتقاء سلامت کارکنان تلقی کرد.

شایان ذکر است ، فریدنیا رئیس سلامت کار و HSE سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت ضمن اعلام تصویب نشدن چارت پیشنهادی HSE در بهداشت و درمان صنعت نفت، بر لزوم تأیید ساختار سازمانی و بازدیدهای دوره ای منظم از مناطق بهداشت و درمان این سازمان، با اولویت مناطق بیمارستانی از سوی مدیریت HSE شرکت ملی نفت ایران تأکید کرد.

در این نشست که تعدادی از کارشناسان حوزه HSE بهداشت و درمان صنعت نفت و شرکت ملی نفت و بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران حضور داشتند ، خواستار بررسی وضعیت ساختمان های ناایمن و ارائه راهکار مناسب از سوی مدیریت HSE شرکت ملی نفت شدند که سمیع مدیر عامل سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت نیز بر آن تاکید کرد.

https://ipna.news/153958کپی شد!