تخصیص ۲ میلیارد تومان از سوی شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی جهت کمک به اجرای پروژه تصفیه خانه بندرماهشهر

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی با حضور در محل تاسیسات آبرسانی بندرماهشهر، از تخصیص اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی جهت اجرای پروژه تصفیه خانه آب از سوی شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ مدیرعامل این شرکت با حضور در محل تاسیسات  آبرسانی بندرماهشهر، از تخصیص اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی  جهت کمک به اجرای پروژه تصفیه خانه آب از سوی شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی خبر داد.

علی سیاحی مجری طرح آبرسانی بندرماهشهر در رابطه با اجرای این پروژه اظهار کرد: تصفیه خانه تاسیسات آبرسانی  بندرماهشهربا دبی خروجی ۹۲ هزار مترمکعب در شبانه روز، با کمک شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی طی چند ماه آینده  در مدار قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد که با اجرای این پروژه مشکل فشار آب در بندرماهشهرتا حدود زیادی برطرف می شود و کیفیت آب نیز با راه اندازی سیستم فیلتراسیون و کلر زنی بهبود پیدا خواهد کرد.

محسن آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی نیز در رابطه با تامین اعتبار این پروژه گفت: با پیگیری های نماینده و فرماندار محترم شهرستان و مطالبات عمومی مردم عزیز منطقه، مبلغ ۲۰ میلیارد ریال از سوی شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی در پروژه تصفیه خانه بندرماهشهر هزینه خواهد شد.

آتش زمزم ادامه داد: طی بازدیدی که از مراحل کار صورت گرفت و گفت و گویی که با مجری پروژه داشتیم مقرر است طی روزهای آینده مبلغ ۱۲ میلیارد ریال به این پروژه تخصیص یابد و کار با سرعت پیگیری شود و طبق برنامه ریزی صورت گرفته از سوی مجری طرح در صورت تکمیل کار و در مدار قرار گرفتن سیستم تصفیه آب،  ۸ میلیارد ریال دیگر تزریق شود و ان شاالله مردم خوب بندرماهشهر از این نعمت بهره مند شوند.

 

https://ipna.news/153951کپی شد!