پتروشیمی هگمتانه بعد از ۱۸ سال وارد مدار تولید می‌شود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه پتروشیمی هگمتانه با مشکلات خوراک پتروشیمی مواجه شد که با پیگیری‌های صورت گرفته و رایزنی با نمایندگان آبادان این مشکل رفع شد گفت: پس از ۱۸ سال این پروژه وارد مدار تولید می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان پس از ۱۸ سال که پروژه پتروشیمی هگمتانه دچار مشکلاتی بود در حال حاضر راه‌اندازی شده است اظهار کرد: این شرکت در ابتدای راه با مشکلات خوراک پتروشیمی مواجه شد که با پیگیری‌های صورت گرفته و رایزنی با نمایندگان آبادان این مشکل رفع شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر خوراک شرکت پتروشیمی تهیه شده و در هفته جاری وارد همدان می‌شود افزود: هفته آینده در این شرکت تزریق گاز انجام و در مرحله تست قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پس از انجام تست اولیه و نبود نشتی پتروشیمی هگمتانه وارد مدار تولید خواهد شد، البته راه‌اندازی این پروژه تحول عظیمی در کشور به همراه دارد.

 وی با تأکید بر اینکه طرح تولید “پی وی سی” در این پروژه حلال بسیاری از مشکلات حوزه پزشکی در شرایط تحریم است اظهار کرد: این پروژه علاوه بر ارزآوری در زمینه اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم نیز تاثیر بسزایی در استان دارد.

https://ipna.news/153766کپی شد!