این سهام ها بالاترین رشد در بورس را داشتند

امروز سهامداران شرکت های صنایع کاشی و سرامیک سینا، پتروشیمی پردیس و پتروشیمی نوری در بورس و معامله گران شرکت های بیمه تجارت نو، پتروشیمی غدیر و صنعتی مینو در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران (ایپنا)، امروز سهامداران شرکت های صنایع کاشی و سرامیک سینا، پتروشیمی پردیس و پتروشیمی نوری در بورس و معامله گران شرکت های بیمه تجارت نو، پتروشیمی غدیر و صنعتی مینو در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با رشد ۲۶هزار و ۲۹واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۹۰هزار و ۵۰۷واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۵میلیارد و ۸۶۷میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر ۵هزار و ۴۳۲میلیارد تومان در بیش از ۷۳۸هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.
به گزارش اقتصاددان به نقل از کارگر آنلاین ، بر این اساس سهامداران شرکت های صنایع کاشی و سرامیک سینا، پتروشیمی پردیس و پتروشیمی نوری بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، سرمایه گذاری بوعلی و قند ثابت خراسان بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.
این گزارش می افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۶۲۰میلیون ورقه به ارزش ۶هزار و ۹۳میلیارد تومان در ۴۷۷هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۰۳واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۶هزار و ۱۶۴واحد قرار گرفت.
در این بازار هم امروز سهامداران شرکت های بیمه تجارت نو، پتروشیمی غدیر و صنعتی مینو بیشترین رشد را داشتند و شرکت های هتل پارسیان کوثر اصفهان، عمران و توسعه شاهد و تولید نیروی برق دماوند بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

https://ipna.news/153629کپی شد!