نگاهی به پتروشیمی شهید رسولی بندرماهشهر/ از تاسیس واحد جدید تا استخدام نیروی انسانی

پتروشیمی شهید رسولی که ۱۰۰ درصد سهام آن در اختیار صندوق بازنشستگی وزارت نفت است در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندرماهشهر قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، این پتروشیمی که در سال های گذشته موقتا فعال و سپس غیر فعال شده، اکنون با راه اندازی یکی از واحدهای خود در حال تولید و فعالیت مجدد است.

بی نام و نشانی این مجتمع پتروشیمی در مقابل پتروشیمی های بزرگ و بنام منطقه باعث کمرنگ شدن نقش این مجتمع پتروشیمی در برنامه های مسئولین بالادستی از نظر مسئولیت های اجتماعی، مشکلات کارگری، مشکلات تولید و سایر مسایل شده است.

بر اساس پیگیری های ایپنا، توسعه و راه اندازی واحدهای تولیدی دیگر در این پتروشیمی از برنامه های در دست اقدام این شرکت است.

توسعه این شرکت که در حال انجام است، استخدام نیروهای متخصص در همه بخش های گوناگون را به دنبال دارد و استفاده از ظرفیت های پتروشیمی شهید رسولی و کمک به راه اندازی سریع تر این مجموعه می تواند باعث جذب تعدادی نیروی بومی و افزایش سودآوری این مجتمع باشد.

لزوم ورود مسئولین ارشد منطقه ویژه اقتصادی و نماینده بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی به رفع موانع و مشکلات پتروشیمی شهید رسولی، می تواند ارتقای این مجتمع را در پی داشته باشد.

یکی از مشکلات این‌ شرکت پتروشیمی عدم فعالیت واحد روابط عمومی به منظور ارتباط با اصحاب رسانه، معرفی شرکت و ارتباط با رسانه ها است که موجب شد در تهیه این گزارش با کمبود اطلاعات از این شرکت مواجه شویم.

خبرگزاری پتروشیمی ایران در نظر دارد شرکت های کمتر شناخته شده و کوچک صنعت پتروشیمی را به نوبت بررسی و مشکلات و موارد آنها را مد نظر قرار دهد.

https://ipna.news/153626کپی شد!