عقبگرد چهار‌ماهه سهامداران شگویا

در پایان معاملات امروز فرابورس سهام شرکت پتروشیمی تندگویان با افت پنج درصدی مواجه شد. سهام پتروشیمی تندگویان همچنان با افت ارزش مواجه بود و به صف فروش نشست. از نظر قیمتی سهام شگویا به ارزش اوایل تیرماه برگشت.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ در پایان معاملات امروز فرابورس سهام شرکت پتروشیمی تندگویان با افت پنج درصدی مواجه شد و بین نمادهای پربیننده قرار گرفت. همچنین «شگویا» طی پنج روز کاری اخیر افت قیمتی ۱۳درصدی را ثبت کرده است.

ارزش معاملات امروز «شگویا» به رقم ۲۹میلیارد تومان رسید. همچنین ۵۹درصد از سهام شرکت پتروشیمی تندگویان را حقیقی‌ها و ۴۱درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۲۳میلیون برگه سهم (۱۰۰درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۴۰۰ سهم (۰درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

سهام شرکت پتروشیمی تندگویان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۲.۵۲۲ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته پنج درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی ۲۳میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۲.۵۲۲ریال آغاز خواهد کرد.

سهام پتروشیمی تندگویان همچنان با افت قیمت مواجه بود و به صف فروش نشست. از نظر قیمتی سهام شگویا به ارزش اوایل تیرماه برگشت.

برای دیدن تصویر در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

شگویا3آبان

https://ipna.news/153388کپی شد!