اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۸/۰۳

امروز سهامداران شرکت‌های کاشی و سرامیک حافظ، آهنگری تراگتورسازی ایران و رینگ‌سازی مشهد در بورس و معامله‌گران شرکت‌های پتروشیمی ارومیه، شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه و بیمه نوین در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با افت ۳۸هزار و ۳۰۵واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۷۴هزار و ۴۸واحد به کار خود پایان داد و ۳میلیارد و ۲۲۸میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۳هزار و ۴۹۰میلیارد تومان در ۳۵۹هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های کاشی و سرامیک حافظ، آهنگری تراکتورسازی ایران و رینگ‌سازی مشهد بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های کالسیمین، پتروشیمی شیراز و ایران تایر بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۱۹۳۴میلیون ورقه به‌ارزش ۴هزار و ۱۳میلیارد تومان در ۵۸۲هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۸واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۶هزار و ۹۷۰واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های پتروشیمی ارومیه، شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه و بیمه نوین بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های پتروشیمی تندگویان، صنایع ماشین‌های اداری ایران و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

https://ipna.news/153382کپی شد!
منبع