نتیجه مثبت پذیرش ریسک و اعتماد به توان داخلی در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

طی شش ماهه نخست سال جاری، کارکنان تصفیه خانه آب سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، تلاش کرده اند تا برخی وابستگی های فنی خود را به شرکتهای خارجی قطع کنند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، مدیرعامل این سازمان که در تداوم بازدیدهای دوره ای، دیروز (سه شنبه ۸ مهرماه ۹۹) به تصفیه خانه سربندر رفته بود، از اقدامات و فعالیتهای این واحد فنی بازدید به عمل آورد.

سید امید شهیدی نیا، ضمن تقدیر از کارکنان این مجموعه برای شجاعت در انجام تعمیرات تجهیزاتی که پیش از این برای انجام به بیرون وابسته بودیم، گفت: ما سال گذشته در بهره برداری و نگهداری از تاسیسات تصفیه خانه، با پذیرش مقداری ریسک، به نیروهای داخلی اعتماد کردیم و خوشبختانه نتیجه ی مثبت اعتمادمان را گرفتیم و از این پس با اعتماد به نفس بیشتری دست شرکتهای خارجی را از انحصار فنی و تخصصی کوتاه می‌کنیم.

وی، افزود: از این پس نیز با دادن اختیارات و تجهیز نیازهای سخت افزاری، شما را برای انجام کارهای بزرگتر حمایت می‌کنیم و این فرایند موجب افزایش توانمندی شما خواهد شد.

تعمیرات اساسی دو دستگاه الکتروپمپ ۸۳۵ کیلو وات ایستگاه پرفشار، تعمیرات اساسی هفت دستگاه ترانسفورماتور، تلاش جهت مهندسی معکوس بردهای الکترونیکی، تعمیر اساسی الکتروپمپهای ۱۶۵ کیلووات کم فشار برخی از کارهای نیروهای جوان این واحد در شش ماه سال جاری بوده است.

تصفیه خانه ی سربندر، بخشی از سیستم آبرسانی منطقه است که وظیفه ی تامین و ذخیره سازی آب مورد نیاز صنایع پتروشیمی را بر عهده دارد.

https://ipna.news/153033کپی شد!