مراسم گرامیداشت روز ایمنی و آتش نشانی در پتروشیمی بندرامام

به مناسبت روز ایمنی و‌ آتش نشانی مراسم گرامیداشت با رعایت فاصله فیزیکی و دستورالعمل های بهداشتی در شرکت پتروشیمی بندرامام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛روز دوشنبه ۷ مهرماه با حضور حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام و دیگر مدیران و روسای شرکت مراسم گرامیداشت روز ایمنی و آتش نشانی با رعایت فاصله فیزیکی و دستورالعمل های بهداشتی در محوطه ای روباز مجتمع برگزار و پس از آن مانور عملیاتی و رژه خودرویی توسط اداره HSE در سطح مجتمع اجرایی شد.
در ابتدای مراسم مدیرعامل پتروشیمی بندرامام ضمن تبریک به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی اظهار داشت: نیروهای ایمنی و آتش نشانی همیشه باید در آمادگی کامل باشند و حفظ آمادگی جسمانی و روحی این کارکنان در بالاترین سطح همواره از اولویت های اصلی مدیریت پتروشیمی بندرامام بوده است.
حمیدرضا رستمی در ادامه از فعالیت های کارکنان ایمنی و آتش نشانی در شرایط اضطراری و به ویژه در زمان شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا تقدیر کرد و در پایان یاد و خاطره تمامی آتش نشانان جانباخته پتروشیمی بندرامام را گرامی داشت.
گفتنی است در ادامه این مراسم اداره HSE پتروشیمی بندرامام در ابتدا رژه خودروهای آتش نشانی و پس از آن مانور عملیاتی ایمنی و آتش نشانی را در سطح شرکت اجرایی کرد.
https://ipna.news/153005کپی شد!