اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۷/۰۲

امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی استان مرکزی، پتروشیمی فناوران و خوراک دام پارس در بورس و معامله‌گران شرکت‌های سرمایه‌گذاری صبا تامین، تولیدات پتروشیمی قائد بصیر و فرابورس ایران بیشترین در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۳۰هزار و ۲۷۴واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۶۱۱هزار و ۴۵۴واحدی به کار خود پایان داد و بیش از ۱۴میلیارد و ۴۴۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۴هزار و ۴۷۴میلیارد تومان در بیش از یک‌میلیون و ۴۹۲هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی استان مرکزی، پتروشیمی فناوران و خوراک دام پارس بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن، سیمان کرمان و گروه صنعتی ملی بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۴۵۶میلیون ورقه به‌ارزش ۳هزار و ۹۹میلیارد تومان در ۶۳۵هزار و ۱۰۹نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۲۲واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۸هزار و ۳۵واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری صبا تامین، تولیدات پتروشیمی قائد بصیر و فرابورس ایران بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بیمه کوثر، گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان و آتیه داده پرداز بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

https://ipna.news/152878کپی شد!
منبع