اعزام ۲۳۵ بیمار مشکوک به کرونا توسط مرکز هدایت اورژانس شهید تندگویان

از زمان شیوع ویروس کرونا تا پایان مرداد ماه ۹۹ تعداد ۲۳۵ مورد بیمار مشکوک به کرونا بوسیله آمبولانس های مرکز هدایت اورژانس شهید تندگویان به مراکز مختلف اعزام شده اند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، علیزاده گفت:از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه ۹۹ تعداد ۱۳۰ اعزام شرکتی و ۴۹۳ اعزام غیر شرکتی داشته ایم .

وی از مردم خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی ،کادر درمان را در کنترل این بیماری کمک و سلامت خود و دیگران را حفظ کنند.

در شرایطی که این روزها رسانه‌ها و فضای مجاز پر از مطالب و تصاویری درباره تلاش شبانه‌روزی کادر درمانی بیمارستان‌ها برای ارایه خدمات به بیماران مبتلا به کروناست، پرسنل مرکز هدایت اورژانس در خط مقدم مقابله با این ویروس خطرناک قرار دارند.

وی اظهار کرد: کارشناسان اورژانس در هنگام اعزام بر بالین بیمار مشکوک به کرونا، ماسک، دستکش،کلاه ایمنی مخصوص ،شیلد صورت ،لباس ایمن و چکمه به تن میکنند تا به این ویروس آلوده نشوند.

علیزاده گفت : آمبولانسها پس از هر اعزام بوسیله ماده ضدعفونی کننده سطوح به طور کامل ضدعفونی می شوند و توسط همکاران مرکز به جهت اهمیت موضوع هر هفته یک مرحله هم توسط واحد بهداشت کلیه آمبولانسها و تجهیزات داخل آمبولانس گندزدایی می شود.

وی گفت : از شروع بیماری کرونا به خاطر رعایت بیماران غیرکرونایی یک دستگاه آمبولانس به بیماران مشکوک به کرونا اختصاص داده شده و با این حال گاها به دلیل همزمانی چند بیمار از آمبولانسهای دیگر هم استفاده و سپس ضدعفونی می گردد.

وی به مردم اطمینان خاطر داد که در راستای خدمت‌رسانی به بیماران هیچ گونه کوتاهی نمی شود.

علیزاده یادآور شد: میانگین ماموریت‌ها برای مرکز هدایت اورژانس شهید تندگویان ۲ ماموریت در روز است .

علیزاده افزود: جهت برقراری تماس با مرکز هدایت اورژانس شهرک شهید تندگویان گفت : ساکنین شهرک توحید می توانند تلفن ثابت ۱۱۵ را شماره گیری نمایند و ساکنین شهرک های شهید تندگویان و ۳۷۲ واحدی با شماره گیری (#۱۱۵ ) می توانند با مرکز هدایت اورژانس تماس حاصل نمایند.

وی افزود: از طریق تلفن همراه نیز می توان از طریق شماره های (۹۲۲۰-۳۷۶۸-۰۷۷ ) و (۹۲۳۰-۳۷۶۸-۰۷۷ ) با مرکز هدایت اورژانس شهید تندگویان تماس حاصل نمود.

علیزاده در پایان با تبریک ۲۶ شهریور ماه روز فوریتهای پزشکی ضمن بر شمردن حرفه سخت و طاقت فرسای فوریتهای پزشکی به عنوان فعالتی جهادگرانه در عرصه سلامت ،از پرسنل تلاشگر و دلسوز مرکز هدایت اورژانس شهید تندگویان به عنوان جهادگران بی منت خط مقدم حوزه سلامت تشکر و قدردانی نمود و از خداوند متعال برای آنها آرزوی موفقیت و پیروزی ، سلامتی و تندرستی را خواستار شد.

https://ipna.news/152814کپی شد!