اجرای پروژه های تاسیساتی و زیربنایی بیمارستان نفت تهران شتاب می گیرد

اجرای طرح های مربوط به آتش نشانی و افزایش ایمنی ، مناسب سازی محیط برای تردد افراد سالمند و معلول و زیباسازی محوطه بیمارستان نفت تهران، باشتاب بیشتری به نتیجه می رسد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)،  کیوان اسفندیاری سرپرست خدمات عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران با اعلام این مطلب گفت: با توجه به طرح های افزایش ایمنی در زمینه جلوگیری ومهار آتش سوزی های احتمالی در بیمارستان نفت تهران، به زودی برای بررسی عملکرد ، رفع نقص وگزارش دهی، سیستم آتش نشانی قرارداد اجرایی امضا می شود .

به گفته وی ، دستور اصلاح تابلوهای برق، ارایه نقشه های جدید برق ، تعویض سیم ها و کابل ها و طرح تغییر سیستم روشنایی از انواع لامپ ها به لامپ های نسل جدید “LED”، همچنین راه اندازی سه دیزل ژنراتور ازاقداماتی است که برای افزایش ایمنی و کاهش مصرف برق صورت می گیرد.

اسفندیاری افزود: در بخش تغذیه بیمارستان نفت تهران، با توجه به اتمام دوره پیمان پیمانکار قبلی ، در یک ماه آینده با پیمانکار جدید قرارداد امضا می شود و تاکنون نیز بهسازی فضای کار آشپزخانه، خرید ۷۰ درصد از تجهیزات جدید ومکانیکی با هدف ارتقا ایمنی وبهداشت در تهیه غذا انجام شده است.

وی ادامه داد: درسال ، بیش از دو هزار درخواست سفارش کار مرتبط با امور خدمات عمومی دریافت می شود که پس از بررسی،

کارشناسی و تایید ، اقدامات لازم در این خصوص صورت می گیرد.
همکارانی که امور مربوط به درخواستها را پیگیری می کنند، حدود ۴۸ نفر هستند که در کارگاه و واحد تاسیسات در سه شیفت صبح، عصر وشب مشغول به کار هستند از این تعداد، ۷ نفر از لیسانس،۹ نفر فوق دیپلم ومابقی دارای مدرک تحصیلی دیپلم می باشند.

وی توضیح داد: زیر مجموعه خدمات عمومی شامل انبارهای غیر پزشکی، مهندسی، تغذیه، حمل و نقل و نگهداشت و کارپردازی و واحد فنی مهندسی است.

اسفندیاری با اشاره به اقدامات مناسب سازی محیط برای مراجعین بیمار و سالمند ومعلول اشاره کرد و گفت: ایجاد رمپ، و ساخت ونصب درهایی که تردد با ویلچر برای افراد را راحت تر کند، نیز در برنامه کاری قرار دارد که از آن جمله تغییر و بازسازی در ورودی طب صنعتی است.

سرپرست خدمات عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران، ایجاد فضای سبزدر پلی کلینیک تخصصی بیمارستان وتغییر ونوسازی بخش “D.D.R”رادیولوژی بیمارستان نفت تهران که به دستور مدیریت و هماهنگی و نظارت واحد “HSE” انجام می شود از دیگر اقداماتی است که در حال انجام است.

https://ipna.news/152720کپی شد!