اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۶/۲۳

امروز سهامداران شرکت‌های بهساز کاشانه تهران، گروه صنعتی پاکشو و پتروشیمی فناوران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های پلیمر آریا ساسول، بیمه تجارت نو و فرابورس ایران در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)،شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۵هزار و ۵۶۸واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۷۸هزار و ۱۸۵واحدی به کار خود پایان داد و بیش از ۹میلیارد و ۳۳۲میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۰هزار و ۶۰۲میلیارد تومان در بیش از یک‌میلیون و ۱۸۱هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.
بر این اساس سهامداران شرکت‌های بهساز کاشانه تهران، گروه صنعتی پاکشو و پتروشیمی فناوران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های بین‌المللی توسعه ساختمان، تولید چدن‌سازان و کربن ایران بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.
این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۴۴۷میلیون ورقه به‌ارزش ۲هزار و ۷۳۶میلیارد تومان در ۳۳۳هزار و ۷۸۳نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۳واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۶هزار و ۷۸۳واحد قرار گرفت.
در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های پلیمر آریا ساسول، بیمه تجارت نو و فرابورس ایران بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های توسعه مسیر برق گیلان، شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه و صنایع ماشین‌های اداری ایران بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

https://ipna.news/152706کپی شد!
منبع