تقدیر از مدافعان سلامت بهداشت و درمان صنعت نفت بندرماهشهر

آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی به نمایندگی از شورای راهبردی صنایع پتروشیمی از کادر پرستاری بیمارستان صنایع پتروشیمی بندرماهشهر تشکر و قدردانی نمود.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی با حضور در جمع پرستاران از زحمات و تلاش ایثارگرانه آنان که از ابتدای شروع بحران کرونا تمام تلاش خود را صرف خدمت به بیماران نموده اند، تشکر کرد و به پاس قدردانی، هدایایی به آنان اهدا نمود.

دکتر امیرپور، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر نیز از عملکرد مدافعان سلامت به‌ویژه کادر پرستاری در بحران کرونا قدردانی نمود. وی افزود بسیاری از همکاران ما، به خصوص کادر درمان در حین خدمت رسانی به بیماران خود نیز مبتلا به ویروس کرونا شدند که بلافاصله پس از بهبود با تلاشی مضاعف به عرصه خدمت به بیماران بازگشتند و همچنان با تلاش و ایثار در حال انجام وظیفه هستند.

در ادامه آتش زمزم پای صحبتها، خواسته ها و انتظارات پرستاران نشست که در پاسخ به خواسته های آنان از حمایت همه جانبه صنایع پتروشیمی منطقه از بهداشت و درمان صنعت نفت بندرماهشهر و مدافعان سلامت سخن گفت و ابراز امیدواری نمود با تجهیز بیشتر بیمارستان، بتوان خدمات ارزنده ای به مراجعین و بیماران ارائه نمود.

https://ipna.news/152635کپی شد!