کشف مواد اولیه پتروشیمی در “ساوجبلاغ”

فرمانده انتظامی شهرستان “ساوجبلاغ” از کشف مواد اولیه پتروشیمی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)،سرهنگ “علی سلیمانی” در توضیح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر تولید چسب سنگ و بتن تقلبی با استفاده از مواد اولیه پتروشیمی قاچاق در یک انبار در شهرک “طاووسیه” این شهرستان پیگیری موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پس از اعزام به محل انبار در بازرسی از آن جا ۱۰ هزار کیلوگرم مواد اولیه پتروشیمی ساخت چسب سنگ و بتن فاقد مجوز قانونی، کشف و با هماهنگی مقام قضائی انبار پلمب شد.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به این که ارزش محموله براساس برآورد کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال می باشد، اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه اموال کشف شده تحویل اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ساوجبلاغ  شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان، با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه های ملی خاطر نشان کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه است که مقابله با آن از اولویت های اصلی پلیس به شمار می رود.

https://ipna.news/152606کپی شد!