سبد محصولات پتروشیمی در افق ۱۴۰۴ متنوع‌تر می‌شود

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی به برنامه‌ریزی توسعه کلان صنعت پتروشیمی براساس همه خوراک‌های در دسترس اشاره کرد و گفت: در افق ۱۴۰۴ صنعتی با سبد محصولات متنوع خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)،بهزاد محمدی امروز (دوشنبه، ۱۰ شهریورماه) در جلسه تکریم علی‌محمد بساق‌زاده، مدیر پیشین و معارفه امیر وکیل‌زاده، مدیر جدید طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی، پیاده‌سازی برنامه‌های راهبردی توسعه و هماهنگی‌های لازم را از جمله مسئولیت مدیریت طرح‌ها دانست و اظهار کرد: برنامه‌ریزی کلانی که هم‌اکنون این شرکت برای توسعه صنعت پتروشیمی انجام می‌دهد فراتر از جهش‌های دوم و سوم صنعت پتروشیمی است و توقع ما از این مدیریت پیگیری و کمک به تحقق این طرح‌هاست.

وی با قدردانی از بساق‌زاده و با بیان اینکه وی در دوره مدیریت طرح‌های این شرکت نقشی بیش از یک مدیر داشت، گفت: ایشان به‌عنوان مشاور مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حوزه طرح‌های اجرایی نقش همیشگی خود را ایفا خواهند کرد و امیدواریم نیروهای جوان استفاده حداکثری از تجربه‌های ایشان را داشته باشند.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با اشاره به اینکه بهره‌برداری از ۱۷ طرح پتروشیمی در سال ۹۹ برنامه‌ریزی شده است، افزود: برنامه‌ریزی میان‌مدت، شجاعت شرکت ملی صنایع پتروشیمی را نشان می‌دهد و اهتمام دارد که این برنامه‌ها انجام شود. همه دنباله‌رو این جریان هستند و نقش تأثیرگذار این شرکت در توسعه صنعت پتروشیمی کشور پررنگ‌تر می‌شود.

محمدی به سه گام بلند شرکت ملی صنایع پتروشیمی در برنامه‌ریزی، توسعه طرح‌ها و بهره‌برداری و تولید اشاره کرد و ادامه داد: گام بزرگی در این شرکت در حال برداشته شدن است و با توجه به خوراک در دسترس به دنبال تنوع تولید هستیم که در افق ۱۴۰۴ صنعتی با سبد محصولات متنوع خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تأکید بر اینکه به سمت توسعه ارزشمند حرکت می‌کنیم، گفت: برنامه‌ریزی توسعه کلان این صنعت براساس همه خوراک‌های در دسترس انجام شده و اجرای طرح‌های خوراک ترکیبی نیز به این منظور در دستور کار قرار گرفته است.

امیر وکیل‌زاده نیز در این جلسه با اشاره به اینکه کار کردن پس از آقای بساق‌زاده با توجه به حسن شهرت و سختکوشی ایشان سخت است و تلاش می‌کنم و امیدوارم در مدیریت جدید موفق باشم، تصریح کرد: برنامه‌ای راهبردی آماده کرده‌ام، زیرا بدون برنامه نمی‌توان حرکت کرد.

https://ipna.news/152457کپی شد!
منبع