استقرار نرم‌افزار بارگیری و توزین و ارتباط با مشتریان در پتروشیمی کارون 

روح الله یزدان خواه مدیر بازرگانی پتروشیمی کارون گفت: طی روز های‌ گذشته نرم‌افزارهای بارگیری و توزین و ارتباط با مشتریان (CRM) در پتروشیمی کارون با همکاری شرکت دانش بنیان آوای اطمینان راه اندازی شده است. 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛وی افزود: با راه‌اندازی ماژولهای بارگیری و توزین و CRM آرکا (Arcava) کل فرآیند فروش و تحویل از لحظه خرید مشتری در بورس کالا تا لحظه خروج محصول از مجتمع در یک بستر یکپارچه نرم‌افزاری انجام می‌شود.

مدیر بازرگانی پتروشیمی کارون بیان کرد: یکپارچگی (Integrity) فعالیت‌های فروش، تحویل و مالی و الکترونیکی شدن فعالیت‌ها و در نتیجه صرفه‌جویی میلیون‌ها تومان کاغذ در باسکول، بازرسی و حراست از مزایای این طرح به شمار می رود.

وی گفت: از دیگر مزایای این طرح میتوان به امکان صدور صورتحساب مشتریان به محض تحویل کالا و دریافت الکترونیک اسناد فروش توسط مشتریان و کاهش چشمگیر زمان فرایند پس از معاملات و صدور حواله و تحویل کالا اشاره کرد.

یزدان خواه عنوان کرد: هماهنگی و به هم پیوستگی فعالیت‌های حراست، بازرسی محصول و باسکول در تحویل محصول مبتنی بر بستر نرم‌افزاری یکسان و اطلاع رسانی لحظه ای در خصوص وضعیت حمل و خرید مشتریان در تمامی ایام سال و در طول شبانه روز از طریق سامانه از ویژگی های مهم این طرح به شمار می رود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از اهداف این طرح می توان به امکان ارسال کلیه درخواست ها و شکایات مشتریان در تمامی ایام سال و در طول شبانه روز و امکان پایش شکایات و درخواست ها توسط مشتریان به صورت سیستمی و آگاهی از آخرین وضعیت شکایت و درخواست ها اشاره کرد.

https://ipna.news/152367کپی شد!