فاز دوم پتروشیمی خرم‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد

لرستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: فاز دوم پتروشیمی خرم‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛اسد عبداللهی در جلسه هماهنگی افتتاحیه فاز دوم پتروشیمی خرم‌آباد که امروز ۱۴ مردادماه با حضور سلطانی فر و توکلی، نمایندگان دفتر ریاست جمهوری در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت و ضرورت ایجاد امیدواری در مردم در زمینه کار و اشتغال اظهار کرد: افتتاح فاز دوم پتروشیمی خرم‌آباد کار بزرگی بوده که در استان شروع شده و به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به برنامه‌های بزرگی که در زمینه اشتغال در لرستان در حال انجام است، تصریح کرد: پتروشیمی خرم‌آباد یکی از واحدهای خوب و فعال استان در بحث صادرات مطرح است و با اجرای فاز دوم پتروشیمی چرخه آن کامل‌تر خواهد شد.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: هفته گذشته در خصوص افتتاحیه طرح کشت در اراضی شیب‌دار و کم بازده، سهم استان در این خصوص یک‌چهارم کل اراضی مورد نظر در کشور بود که این موضوع، نشان‌دهنده اجرای کارهای مثبت در استان است.

عبداللهی با بیان اینکه ۴۱ پروژه جهش تولید در لرستان اجرایی خواهند شد، اضافه کرد: پروژه‌هایی سنگین‌تر از فاز دوم پتروشیمی خرم‌آباد نیز در سطح استان در دست اقدام است که تا پایان سال در قالب پروژه‌های جهش تولید به بهره‌برداری خواهند رسید.

https://ipna.news/151978کپی شد!
منبع