نماینده بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی:آزمون استخدامی پتروشیمی فن‌آوران با اولویت نیروی بومی برگزار می‌شود

آقاجری ازبرگزاری آزمون استخدامی پتروشیمی فن‌آوران خبر داد و گفت: استخدام این شرکت در آینده‌ای نزدیک به‌صورت آزمون کتبی و با اولویت نیروهای بومی اطلاع‌رسانی می‌شود.

حبیب آقاجری امروز چهارشنبه ۸ مرداد درحاشیه جلسه با مدیران عامل پتروشیمی‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در جمع خبرنگاران، با اشاره به خبر استخدام پتروشیمی فن‌آوران اظهار داشت: در گفت‌وگو با مدیرعامل پتروشیمی فن‌آوران تصمیم بر این شد که استخدام این شرکت در آینده‌ای نزدیک به‌صورت آزمون کتبی و با اولویت نیروهای بومی اطلاع‌رسانی شود و اداره‌کار و کمیته اشتغال منطقه ویژه که نماینده ویژه‌ من نیز در این کمیته حضور دارد بر شیوه انجام استخدام‌‌ها نظارت داشته باشند.

نماینده مردم بندرماهشهر و بندر امام در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر استفاده از نیروهای بومی افزود: استفاده از نیروهای توانمند بومی تأثیر مستقیمی بر مسائل معیشتی شهروندان شهرستان بندر ماهشهر وحومه وامنیت اجتماعی منطقه دارد که با توجه به تورم اقتصادی که به موجب حضور شرکت‌ها در منطقه ایجاد شده و آلایندگی‌هایی که صنعت به همراه دارد کمترین حق ساکنین این منطقه است.

وی تصریح کرد: ایجاد فرصت ارتقای شغلی برای کارگران و کارمندان استخدام شده در منطقه ویژه پتروشیمی از مهمترین عواملی است که سبب می‌شود نیروهای شاغل در این شرکت‌ها با تمام توان به کار خود ادامه دهند و راندمان کاری و سود‌آوری شرکت‌های موجود بالاتر خواهد رفت که این موضوع نیزیک مزیت برای شرکتها محسوب می‌شود.

آقاجاری ادامه داد: وقتی ما در این منطقه نیروهای توانمندی داریم که چرخه تولید صنعت پتروشیمی کشوررا به دست گرفته‌اند چه لزومی دارد که مدیران میانی و ارشد از سایر استان‌ها به‌صورت پروازی به این منطقه بیایند و فرصت ارتقای شغلی که باعث ایجاد انگیزه و امید می‌شود را از نیروهای شاغل در این شرکت‌ها غصب کنند.

وی درپایان بابیان اینکه طرحهای افزایش تولید دربرخی از شرکت‌های منطقه در حال انجام است یاد آور شد: با هماهنگی‌هایی با مدیرعاملان پتروشیمی منطقه، پیگیر رفع مشکلات این شرکتها هستم که درصورت رفع این مشکلات بیش از صدها شغل تا مرحله بهره‌برداری ایجاد خواهد شد.

https://ipna.news/151836کپی شد!