پاسخ رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز به نامه ی منتشر شده در فضای مجازی

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در پاسخ به نامه منتشر شده در فضای مجازی منتسب به بازنشستگان صنعت نفت در خصوص عدم انجام تست PCR و تعطیلی کلینیک های تخصصی بیمارستان بزرگ نفت اهواز توضیحاتی را ارائه نمود.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ دهقان ، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز گفت : از آغاز بحران کرونا تاکنون بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، همه ی توان خود را بکار گرفته است تا بتواند پاسخگوی جامعه بزرگ صنعت نفت در منطقه ی اهواز باشد و خدمت رسانی به شاغلین و بازنشستگان و خانواده های این عزیزان را به طور مستمر ادامه داده است.

وی افزود : از آغاز بحران کووید ١٩ در کشور ، در بیمارستان بزرگ نفت اهواز تاکنون آزمایش PCR انجام نشده است، بلکه نمونه های بیماران بستری و تعداد محدودی از نمونه های بیماران سرپایی به آزمایشگاه مرجع تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ارسال شده است.

وی تصریح کرد : با توجه به دستورالعمل های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ، بیماران سرپایی به مراکز ١۶ساعته سطح شهر اهواز و آزمایشگاه های خصوصی طرف قرارداد (بدون پرداخت هزینه) ارجاع می شوند.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز تاکید کرد : با پیگیری های انجام شده آزمایشگاه تشخیص مولکولی PCR بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، بعنوان اولین آزمایشگاه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، در هفته آینده افتتاح خواهد شد.

دهقان در ادامه با اشاره به محدودیت پذیرش بیماران غیر اورژانس در بیمارستان بزرگ نفت اهواز گفت : به علت شرایط ویژه در استان خوزستان و شهر اهواز و پذیرش بیماران کرونا مثبت در این مرکز ، پذیرش بیماران غیر اورژانس با محدودیت هایی همراه بوده است ، اما جهت حفظ سلامت مراجعین و پیشگیری از ابتلاء ایشان به بیماری کرونا ، ضمن رعایت همه ی دستورالعمل های بهداشتی و حفظ فاصله ی اجتماعی ، بطور همزمان کلینیکهای تخصصی در بیمارستان بزرگ نفت اهواز و در مجتمع های تخصصی سلامت خانواده کارون و شهدای نفت به صورت روزانه پذیرای بیماران بویژه بازنشستگان عزیز صنعت نفت می باشند. بیماران میتوانند از طریق تماس با شماره تلفن ٣١۵٣_٠۶١ در زمان تعیین شده به پزشکان متخصص مورد نظرشان مراجعه نمایند.

وی إبراز امیدواری کرد با بهبود شرایط و کنترل بیماری کرونا بتوانیم با ظرفیت کامل پذیرای جامعه ی بزرگ و زحمتکشان صنعت نفت باشیم.

https://ipna.news/151725کپی شد!