متوسط برای هر نفر مراجعه به بخش فیزیوتراپی ۵.۵ فعالیت توانبخشی انجام شد

 از اردیبهشت ماه بر اساس دستورالعملهای صادره سازمان و رعایت نکات بهداشتی با نصف ظرفیت قبل ، خدمات فیزیوتراپی به بیماران ارائه می گردد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛سینا علی خادمی مسئول واحد فیزیوتراپی اصفهان بمناسبت روز ملی فیزیوتراپی در گفتگویی با واحد روابط عمومی علاوه بر اعلام خبر فوق اظهار داشت در سال گذشته بیش از ۱۹ هزار نفر به سه واحد فیزیوتراپی توحید، شاهین شهر وشهرک شهید منتظری مراجعه داشته اند که بر روی ۳۳۸۰۰عضو بیش از ۱۰۶هزار فعالیت توانبخشی انجام شده است.

ایشان اظهار داشت با بهره برداری از دستگاه سی پی ام در بخش فیزیوتراپی توحید در سال گذشته، امکان کمک به روند بهبود سریع بیمارانی که دچار اختلال در عملکرد مفاصل میباشند، فراهم گردید.

خادمی تصریح کرد: از ابتدای اسفند و بر اساس توصیه دانشگاه علوم پزشکی و دستورالعمل های صادره از سوی سازمان، فعالیت واحدهای فیزیوتراپی سه مرکز تعطیل و صرفا برای بیماران اورژانس و جراحی شده انجام می گردید و سایر فیزیوتراپیست داوطلبانه در بخش تریاژ همکاری می کردند.

ایشان از فعال شدن مجدد فیزیوتراپی ها از ابتدای اردیبهشت با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد و افزود :بر اساس تصمیمات اتخاذ شده مقرر شد واحدها از پذیرش بیماران غیر ضروری اجتناب و با نصف ظرفیت قبل پذیرای بیماران باشند و حتماً درمانگران با وسایل حفاظت فردی خدمات ارائه نمایند.

وی متذکر شد، پذیرش بیماران متقاضی استفاده از لیزر به علت نزدیکی فاصله درمانگر و بیمار ممنوع اعلام شده و اضافه کرد: برای هر بیمار وسایل یکبار مصرف از قبیل پد الکتروتراپی و ملحفه استفاده می گردد و قبل از درمان کابین مربوطه ضدعفونی و گند زدایی می گردد.

این مقام مسئول در پایان بیان کرد در شیفت عصر که بخش فیزیوتراپی برونسپاری گردیده است ، حدود ۶۰۰۰هزار نفر از مراجعین سال گذشته را به خود اختصاص داده است که ضمن ارائه خدمات کیفی تر به ارباب رجوعان ،موجب افزایش رضایتمندی بیماران بویژه کارمندان روزکار شده است.

https://ipna.news/151661کپی شد!