برگزاری جلسه آمادگی مقابله با کرونا پاییزی در بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان

با احتمال همزمانی اوج گیری بیماری کرونا و آنفلوانزای فصلی در پاییز امسال ، جلسه آمادگی مقابله با کرونا برگزار و موضوعات پیرامون آن بررسی و راهکارها در این زمینه ارائه شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ کمیته مدیریت بحران در جلسه ای با احتمال همزمانی اوج گیری بیماری کرونا و آنفلوانزای فصلی در پاییز امسال ، موارد پیشگیری و مقابله یا این بیماری را بررسی و مصوبات را ابلاغ کرد.

تیم بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان ضمن بیان تجربیات مثبت به مشکلات و چالش های موجود در مواجهه با بیماری کرونا اشاره کردند همچنین در این جلسه مقرر شد ، تمام معاونان و واحدهای زیر مجموعه نیازهای تجهیزاتی و نیروی انسانی اعم از پزشکی و غیرپزشکی را جمع بندی و اعلام کنند.

اعضای این جلسه با تاکید بر حفظ آمادگی و تقویت نقاط قوت، پیشنهاد دادند که برای از بین رفتن نقاط ضعف،نظارت و کنترل مناطق عملیاتی، جلساتی با مدیران صنعت و مناطق عملیاتی برگزار و هماهنگی لازم انجام شود. همچنین کارشناسان HSE و ایمنی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان ضمن بازدید از واحدهای عملیاتی، صنعتی و اداری پالایشگاه آبادان وضعیت کارکنان را از نظر ابتلا به کووید ۱۹، بررسی و گزارش کنند.تامین منابع مالی در فصل پاییز بر مبنای یافته های آماری از دیگر مصوبات این جلسه بود.

همچنین در پایان جلسه از تمامی نیروهای شاغل در بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان تقدیر و عنوان شد : در حالی که ۶۰ درصد ظرفیت مرکز، به بیماران کرونایی اختصاص یافته اما کادر درمانی و کارکنان واحدهای اتاق عمل، زنان زایمان، کودکان و درمانگاه های خانواده همچون پیش از همه گیری کووید ۱۹ به ارائه خدمات به بیماران و انجام وظیفه خود می پردازند که این امر قابل تقدیر است.

https://ipna.news/151575کپی شد!