آیین معارفه مدیرعامل جدید شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه برگزار شد

مراسم معارفه و تنفیذ حکم مدیر عامل جدید شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در روز شنبه ٢٨ تیرماه با حضور مهندس حسین آقایی، رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه و جمعی از مدیران ارشد این شرکت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در این مراسم حکم مدیر عاملی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه توسط مهندس آقایی از سوی مهندس حسین شهریاری، مدیر عامل گروه گسترش نفت و گاز پارسیان (سهامدار عمده شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه) به مهندس علی رضا وفا اهدا شد.

مدیر عامل جدید شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه با اشاره به سابقه ی فعالیت ۴٠ ساله خویش در صنایع نفت و پتروشیمی کشور در ادامه اظهار نمود: علاوه بر سابقه فعالیت در شرکت های پتروشیمی عسلویه، از این مقدار در حدود ٢٨ سال در شرکت پتروشیمی شیراز در سمت های مختلف مشغول به کار بوده ام.
وی ضمن گرامیداشت یاد شادروان مهندس صباغ افزود: از یک سال گذشته با مرحوم مهندس صباغ در جلسات مختلف گروه گسترش نفت و گاز پارسیان شرکت داشته ام. صداقت، امانتداری و دقت در کار از ویژگی های بارز ایشان بود.

وفا عنوان کرد: امیدوارم  با همدلی و تلاش یکایک کارکنان شرکت پتروشیمی کرمانشاه بتوانیم به تولید مستمر و پایدار در محیطی شاد توفیق یابیم.

مهندس علی رضا وفا متولد سال ١٣٣٧ است و دارای مدرک مهندسی مکانیک و کارشناسی ارشد در رشته مدیریت می باشد. وی دارای سوابق مختلف مدیریتی در چندین شرکت پتروشیمی، از جمله شیراز، پارس و… می باشد. وی پیش از این انتصاب مدیر عامل شرکت ناوک کیش آسیا بوده است.

گفتنی است در ابتدای این مراسم، حضار ضمن قرائت فاتحه برای شادی روح مرحوم مهندس حسین صباغ مدیر عامل سابق، از خداوند متعال آمرزش الهی برای وی و صبر برای بازماندگان مسئلت نمودند.

https://ipna.news/151546کپی شد!