انتقاد نماینده بندرماهشهر از حقوق و مزایای تبعیض آمیز در مجموعه وزارت نفت

حبیب آقاجری عضو کمیسیون انرژی مجلس و نماینده بندرماهشهر، بندر امام خمینی، امیدیه و هندیجان گفت: چرا از نظر حقوق و مزایا باید بین افرادی که یک کار را انجام می دهند ولی از نظر استخدام متفاوت هستند تبعیض باشد.

به گزارش خبرگزاری ایپنا از مجلس، نشست کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیژن زنگنه وزیر نفت برگزار شد.

در این نشست، حبیب آقاجری عضو کمیسیون انرژی در سوالی از وزیر نفت پرسید: چرا از نظر حقوق و مزایا باید بین افرادی که یک کار را انجام می دهند ولی از نظر نوع استخدامی متفاوت هستند تبعیض وجود داشته باشد؟

آقاجری در ادامه تاکید کرد: انتظار میرود طبق بند ۱۰ ماده ۶۸ قانون مدیریت خدمات کشوری قراردادها اصلاح شود و از هرگونه تبعیض در مجموعه های مرتبط با وزارت نفت جلوگیری شود.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه بیان داشت: با توجه به نیاز کشور باید صنایع پایین دستی را رونق داد و وزارت نفت باید از این موضوع حمایت کند.

این عضو مجمع نمایندگان خوزستان، خطاب به وزیر نفت خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حدود ۸۵ درصد امور وزارت نفت در استان خوزستان قرار دارد، این وزارت خانه در خصوص مسئولیت های اجتماعی ضعیف عمل کرده است.

وی در ادامه علت تعطیلی شرکت OIEC امیدیه را جویا شد و قول فعالیت مجدد این شرکت را از وزیر نفت گرفت.

آقاجری در پایان این نشست در خصوص برنامه انتقال گاز میانکوه سوالاتی مطرح کرد و قول تقویت گاز میانکوه را از وزیر اخذ کرد‌.

https://ipna.news/151515کپی شد!