بازدید رییس کل دادگستری استان فارس از پتروشیمی و یک واحد تولیدی در دست احداث مرودشت

رییس کل دادگستری استان فارس در راستای حمایت از واحد‌های تولیدی و صنعتی از پتروشیمی و یک واحد تولیدی در دست احداث مرودشت بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛رییس کل دادگستری استان فارس در راستای تأکیدات رییس قوه قضائیه مبنی بر حمایت از تولید و بررسی ورفع مشکلات تولیدکنندگان استان در سفر به حوزه قضایی مرودشت از پتروشیمی این شهرستان و یک واحد صنعتی تولید اسانس که در شُرف آغاز به کار است بازدید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی در بازدید از پتروشیمی مرودشت با بیان اینکه باید ظرفیت‌های تولیدی استان را حفظ و صیانت کرده و در راستای توسعه آن کمک نمائیم گفت: پتروشیمی مرودشت با داشتن سابقه ۶۰ ساله در دورانی که کشور درگیر جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه دشمن است می‌تواند در رونق تولید، اشتغال جوانان و تحقق شعار سال در استان نقش مهمی را ایفا نماید.

وی با اشاره به اینکه در راستای بررسی مشکلات مطرح شده در پتروشیمی مرودشت و همچنین موارد زیست محیطی آن لازم بود دیدار میدانی از پتروشیمی مرودشت داشته باشیم گفت: وجود این واحد عظیم صنعتی ظرفیت قابل توجهی برای شهرستان مرودشت و استان محسوب می‌شود که این امر ضرورت توجه مسئولان استان به مشکلات این واحد تولیدی را بیشتر خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی در ادامه سفر به شهرستان مرودشت با حضور در واحد تولیدی در حال احداث اسانس و کنستانتره گیاهان دارویی با بیان اینکه شهرستان مرودشت با داشتن ظرفیت‌های فراوان کشاورزی زمینه مناسبی برای توسعه صنایع تبدیلی دارد گفت: کمک به این واحد صنعتی در آستانه شروع به کار با تمام ظرفیت می‌تواند به اشتغال جوانان منطقه کمک شایانی داشته باشد.

وی تصریح کرد: با طرح مشکل این واحد تولیدی در ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان فارس و تشکیل جلسه مشترک با بانک‌های مربوطه و رفع مشکل اعطای تسهیلات به آن می‌توانیم زمینه اشتغال ۲۵۰ نیروی کار جدید به صورت مستقیم و ۵ هزار نفر به صورت غیر مستقیم را فراهم نمائیم.

وی با بیان اینکه پس از سفر ریاست قوه قضائیه به استان فارس و تأکید بر پیگیری مشکلات واحد‌های تولیدی دیدار مسئولان قضایی از واحد‌های دارای مشکل افزایش یافته و در همین راستا همکاری و تعامل با مجموعه اجرایی نیز بیشتر شده است اظهار امیدواری کرد: با این رویکرد تعاملی دستیابی به اهداف شعار سال و جهش تولید در استان فارس محقق خواهد شد.

گفتنی است در ادامه این سفر یک روزه رییس کل دادگستری استان فارس با بازدید از ساختمان در حال احداث شورای حل اختلاف شهرستان مرودشت که اجرای آن از جمله مصوبات سفر ریاست معظم قوه قضائیه به استان فارس بود بر شتاب بیشتر عملیات ساختمانی آن تأکید کرد و تصریح نمود: با توجه به گستردگی حوزه قضایی شهرستان مرودشت احداث این ساختمان می‌تواند کمک قابل توجهی به کاهش پرونده‌های قضایی و گسترش فرهنگ صلح و سازش نماید.

https://ipna.news/151465کپی شد!
منبع