سرپرست “مدیریت امور حقوقی و قراردادها” منطقه ویژه پارس منصوب شد

ایرج خرم‌دل مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس، در راستای حمایت از نیروهای بومی، طی حکمی سرپرست “مدیریت امور حقوقی و قراردادها” این سازمان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایپنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، در حکم مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس خطاب به عبدالرحیم رئیسی بر تسریع تمک اراضی مورد نیاز صنعت نفت در منطقه پارس جنوبی جهت جلوگیری از تآخیر در پروژه‌ها همسو با رعایت سرعت، دقت، سلامت معاملات تاکید شده است.

اجرای تکالیف مصوب هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران و تعامل سازنده با شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی، همچنین بخش‌های خصوصی و نیمه خصوصی جهت تسهیل امر سرمایه گذاری در منطقه پارس جنوبی از جمله وظایف محوله به سرپرست جدید امور حقوقی و قراردادهای سازمان منطقه ویژه پارس است.
متن کامل حکم انتصاب سرپرست مدیریت امور حقوقی و قراردادها به شرح زیر است:
جناب آقای عبد الرحیم رئیسی
با سلام
نظر به تعهد، تجارب و تخصص ارزشمند شما، با پیشنهاد معاون محترم وزیر و مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران و هماهنگی‌های لازم، طی این حکم جناب‌عالی را به عنوان سرپرست مدیریت امور حقوقی و قراردادها منصوب می‌نمایم.
با توجه به رسالت سازمان در پشتیبانی از صنعت در سطح منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، ضروری است با استفاده از راهبردهای مدیریتی نوین و سر لوحه قرار دادن عدالت محوری و به کارگیری نیروهای کاردان و متعهد و استفاده از منابع و امکانات در اختیار، در جهت چابک‌سازی و هوشمند‌سازی فرآیندها، در انجام وظایف محوله موفق و سربلند باشید. انتظار می‌رود محورهای زیر با اولویت در دستور کار قرار گیرد و در جهت بهبود مستمر تلاش شود.

– تسریع در تحصیل و تمک اراضی مورد نیاز صنعت نفت در سطح منطقه جهت جلوگیری ار تآخیر در پروژه‌ها با رعایت سرعت، دقت و سلامت در معاملات و شفاف‌سازی فرآیندهای مربوطه.
-اجرای تکالیف مندرج در مصوبه شماره ۲۲۹۴۹-۱۳۳۵/۲۱۲مورخ ۱۳۸۱/۴/۲۱ هیآت مدیره محترم شرکت ملی نفت ایران.
-تعامل سازنده و هماهنگی با شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی، همچنین بخش‌های خصوصی و نیمه خصوصی مستقر در منطقه و ستاد شرکت ملی نفت ایران و مسئولین ذیربط در شهرستان و استان مطابق شرح وظایف و مقررات موضوعه در راستای تسهیل امور سرمایه گذاری.
-مکانیزه نمودن سیستم‌ها و فرآیندهای کاری جهت شفاف سازی و چابکی سازمان و افزایش سطح رضایت‌مندی کلیه ذینفعان.
-تعیین اهداف و برنامه‌های بهبود و گزارش پیشرفت بر مبنای شاخص‌های تعریف شده و مقایسه با میزان هدف‌گذاری و استانداردهای موجود و تلاش در جهت بهبود مستمر.
-آموزش، توانمند سازی، جانشین‌پروری و حفظ و نگهداشت سرمایه‌های انسانی ارزشمند سازمان و ایجاد بستر عدالت محور برای ارتقا همکاران.
-همفکری و نشست با سرمایه گذارانی که در اجرای برنامه‌های تعهد شده سرمایه‌گذاری خود با مشکلات حقوقی و قراردادی مواجه شده‌اند برای رفع مشکل و ادامه پروژه در جهت افزایش درآمد سازمان و اشتغال‌زایی با رعایت قوانین مربوطه.
-تهیه دستور‌العمل‌های استاندارد برای تنظیم شرح کار پیمان‌ها و همکاری در جهت تهیه تیپ پیمان‌های استاندارد و مدیریت و شفاف سازی فرآیند تهیه صورت وضعیت‌ها.
نظارت مستمر بر حسن اجرای قوانین، مقررات و بخشنامه های حاکم.
ایرج خرم‌دل در پایان از زحمات خالصانه و توآم با سلامت و شفافیت کیهان تاج‌دینی در طول دوران این مسئولیت قدردانی کرد.

https://ipna.news/151425کپی شد!