آیین معارفه مدیرعامل شرکت پتروشیمی مروارید برگزار شد

آیین معارفه  سید حسین صادقیان، مدیرعامل شرکت پتروشیمی مروارید، با حضور مرضیه شاهدایی مدیر عامل هلدینگ پتروفرهنگ و رییس هیات مدیره شرکت پتروشیمی مروارید در سالن کنفرانس این مجتمع در عسلویه برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری ایپنا به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی مروارید مدیر عامل هلدینگ پتروفرهنگ عنوان کرد پتروشیمی مروارید نیروهای متخصص و توانمندی در اختیار دارد که با درایت ، دانش و جدیت در کار توانسته اند موجب هم افزایی و افزایش تولید در مجتمع پتروشیمی مروارید شوند.
وی همچنین بیان داشتند بهره وری و سودآوری یک فعالیت جمعی است و به یاری خدا و همکاری و همیت کارکنان و مدیریت سازمان، شاهد سودآوری و تعالی بیش از پیش شرکت پتروشیمی مروارید باشیم.
سید حسین صادقیان مدیر عامل پتروشمی مروارید نیز در ادامه این آیین ضمن تشکر از اعتماد هیات مدیره به ایشان برای مدیریت پتروشیمی مروارید، از مدیریت مطلوب مهندس جوکار ، مدیر عامل پیشین این شرکت، تشکر و قدردانی نموده و افزودند هدف اصلی من خدمت به میهن و ایران اسلامی است.
وی در ادامه به اولویت های کاری و دیدگاه های خود در پتروشیمی مروارید پرداخته و به موضوعات نیروی انسانی و اهمیت آن به عنوان سرمایه های اصلی سازمان، HSE ، حفظ و افزایش تولید، پروژه افزایش ظرفیت تولید واحد الفین، خرید کاتالیست واحد MEG، راه اندازی خط اکسیژن اختصاصی، بهره برداری از هتل اسکان کارکنان، تامین قطعات از تولید کنندگان داخلی و همچنین تعامل مثبت با سایر مجتمع ها اشاره کردند و برای تمامی کارکنان موفقیت و بهروزی را آرزو نمودند.

https://ipna.news/151292کپی شد!