فراز و فرود پتروشیمی‌ها در هفته‌ای سخت

در هفته گذشته شاهد عرضه ۳.۵۱۹ تن محصول پلی اتیلن سنگین در گرید‌های مختلف بودیم که با تقاضای ۳.۰۵۴ تنی و حجم معاملات ۲.۴۸۵ تنی مواجه شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛در هفته گذشته شاهد عرضه ۳.۳۰۰ تن محصولات پلی پروپیلن در گرید‌های مختلف از سوی شرکت پتروشیمی مارون بودیم که با تقاضای ۷.۰۴۰ تنی مشتریان و حجم معاملات ۳.۱۴۶ تنی مواجه شد که نسبت به هفته منتهی به ۴ تیر ماه با افزایش ۵۹۴ تنی همراه بود.

 

قیمت میانگین هر تن پلی پروپیلن در هفته گذشته با رشد چشمگیر ۵.۸ درصدی نسبت به هفته منتهی به ۴ تیر ماه به ۱۵۵.۳۸۹ هزار ریال در هر تن و ارزش معاملات این محصول در هفته گذشته به ۴۸۸ میلیارد و ۸۵۶ میلیون ریال رسید.

همچنین در هفته گذشته شاهد عرضه ۳.۵۱۹ تن محصول پلی اتیلن سنگین در گرید‌های مختلف بودیم که با تقاضای ۳.۰۵۴ تنی و حجم معاملات ۲.۴۸۵ تنی مواجه شد که نسبت به هفته منتهی به ۴ تیر ماه کاهش ۸۰۳ تنی را نشان می‌دهد. نرخ این محصول نیز با رشد ۰.۸ درصدی در مقایسه با هفته گذشته همراه بود، نرخ میانگین ثبت شده برای این محصول به ۱۲۲.۱۹۹ هزار ریال در هر تن رسید و ارزش معاملات نیز به ۳۰۳ میلیارد و ۶۶۴ میلیون ریال رسید.

در ادامه جدول معاملات محصولات اصلی شرکت پتروشیمی مارون در هفته گذشته و همچنین نمودار ماه‌های اخیر نرخ محصولات پلی پروپیلن این شرکت ارائه شده است.

 

https://ipna.news/151150کپی شد!