حضور کاروان زیرسایه خورشید در مجتمع پتروشیمی بندر امام

کاروان زیر سایه خورشید در آخرین روز از دهه پرفیض و معنوی کرامت بعدازظهر پنجشنبه با حضور در مجتمع پتروشیمی بندر امام خمینی از تلاش شبانه روزی و جهادی کارگران ، صنعتگران و مدیران این واحد بزرگ صنعتی کشور تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛کاروان خدام آستان قدس رضوی دراین آیین معنوی ضمن بازدید از بخش های مختلف مجتمع پتروشیمی بندر امام در شهرستان ماهشهر ، هدایایی متبرک به ضریح مقدس امام رضا(ع) را به کارگران ، صنعتگران و مدیران این مجتمع اهدا کردند.
کاروان خدام آستان قدس رضوی با تجلیل از تلاش مجاهدانه کارکنان مجتمع پتروشیمی در شرایط دشوار تحریم‌های ظالمانه ، برای موفقیت و سلامتی آنان و شفای بیماران مبتلا به ویروس کرونا که در بیمارستان‌ها و نقاهتگاه‌های کشور بستری هستند دعا کردند.

مجتمع پتروشیمی بندر امام به عنوان بزرگترین واحد پتروشیمی کشور ، سالانه حدود چهار میلیون تن انواع محصولات پتروشیمایی تولید می‌کند.

به گزارش ایرنا دیدار با خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، حضور در خط تولید کارخانه‌ها و مجتمع های صنعتی استان ، حضور در منزل علما و والدین شهدایی که براثر کرونا دار فانی را وداع کردند، دیدار با سالمندان ، حضور در بیمارستان‌ها و نقاهتگاه‌ها وتقدیر از کادر درمانی ، حضور در مزار شهدای خوزستان ،بازدید از روستاهای مرزی و مناطق حاشیه‌ای ، برگزاری جشنواره‌های مجازی ، پخت نان در نانوایی‌ها نان با نمک تبرکی حرم امام رضا (ع) ، دیدار با کارآفرینان و تولیدکنندگان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از مهمترین برنامه‌های دهه کرامت با حضور خدام حرم امام رضا(ع) در خوزستان بود.
کاروان ۱۲نفره خدام آستان قدس رضوی با همراه داشتن بیرق متبرک به تربت رضوی هفته گذشته وارد خوزستان شدند.در دهه کرامت امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا برنامه‌های جمعی و جشن‌های منطقه‌ای با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

https://ipna.news/151109کپی شد!
منبع