تکذیب خبر منتشر شده در رسانه محلی خوزستان توسط پتروشیمی فن آوران

اداره روابط عمومی وامور بین الملل شرکت پتروشیمی فن آوران، در خصوص مطلب اخیر منتشرشده در یکی از رسانه های محلی خورستان با تیتر “خبر هورنیوز باعث کشف لانه فساد در یک پتروشیمی شد/ پای چندین مدیر به پرونده تخلف باز شد’’ با عنایت به دلالت محتوای خبر مذکور به نام این شرکت، تاکید و اعلام می نماید این خبر از اساس مردود بوده و تکذیب می گردد.

قطعا” سیاست پتروشیمی فن آوران مبتنی برشفاف سازی و تعامل با اصحاب رسانه بعنوان بخشی از ذینفعان خود، بمنظورایجاد و تقویت ارتباطات سازنده با مخاطبین و سایر ذینفعان می باشد. ولی این بدان معنی نیست که خطاهای مکرر برخی داعیه داران فعالیت رسانه ای را نادیده بگیرد، به ویژه اکنون که با ذکرمطالب فاقد مستندات لازم و انتساب برخی اتهامات به افراد، زمینه تشویش اذهان عمومی وخدشه به کرامت انسانی، توسط پایگاه خبری هور نیوز فراهم گردیده است.

این امور ضمن تاکید بر تلاش مراجع نظارتی ذیربط در کنترل تمامی فرآیندهای اجرایی درون سازمانی وبرون سازمانی اعلام می دارد صحت مطالب مندرج تحت عنوان تیتر خبری فوق الذکر توسط هور نیوز مرفوض و تکذیب می گردد و حق شکایت حقیقی و حقوقی و پیگیری قضایی جهت اعاده حیثیت، بدلیل انتشار اکاذیب و ایراد اتهام مبنی بر تشکیل لانه فساد و حمایت از آن و سایر موارد منتسب، محفوظ است .

بدیهی است تحت تدابیر مدیریتی و نظارتی در حال اجرا با هرگونه تخلف در هر زمان که صورت پذیرد، برخورد لازم وفق مقررات و قانون صورت خواهد پذیرفت و این بخشی از تعهد ایجابی به ذینفعان این شرکت می باشد .

تمهیدات اجرایی شرکت پتروشیمی فن آوران در راستای شفاف سازی و ارتقای سلامت اداری، تجارب ارزنده ای هستند که با هدف ممانعت از بروز تخلفات و در دوره فعلی فعالیت این شرکت ایجاد و راه اندازی گردیده است.

درج درگاه ارتباطی تامین کنندگان در وبسایت رسمی شرکت با هدف توزیع فرصتهای معرفی تامین کنندگان بصورت عادلانه و خارج از کنترل مسئولین داخلی شرکت، افشای اطلاعات مالی در سامانه کدال، نظارت حسابرسان داخلی و بازرس قانونی شرکت بر فرآیندهای مختلف جاری در شرکت و کاهش بند های حسابرسی پیرامون عملکرد اجرایی این شرکت تماما” گواه بر ارتقاء سلامت اداری در این تولید کننده متانول تحت پوشش تاپیکو در منطقه ماهشهر می باشد و بر اساس تعهد اخلاقی و مسئولیت محول، اعلام می نماید با هر گونه تخلف احتمالی نیز در صورت بروز و احراز بدون کوچکترین مماشات برخورد لازم بعمل خواهد آمد.

در نقطه مقابل اعلام می نماید با توجه به تلاش های شبانه روزی آحاد همکاران خدوم وساعی پتروشیمی فن آوران، در مقام دفاع از همت و مساعی ارزشمند ایشان در مقابل هرگونه حرمت شکنی با قاطعیت برخورد قانونی خواهد شد.

https://ipna.news/151076کپی شد!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • کیانی پتروشیمی فن آوران واحد نمونه در کل پتروشیمی های کشور می‌باشد و در چند سال اخیر با ارسال نیرو متخصص به منطقه ویژه عسلو یه در راه اندازی متانول پتروشیمی مرجان و پتروشیمی کیمیا پارس خاورمیانه نقش بسازی داشته است و توانسته است به اقتصاد کشور در امر تولید کمک کند و بسیاری از مشکلات واحد ها را برطرف و حضور بهترین نفرات در این مجتمع باعث سرافرازی کشور می‌باشد .
  • خدوک خبرگزاری هورنیوز بنظرم باید نسبت به درج این خبرِ جعلی با رویکردی آسیب رسان به هویت و کرامت افراد در محاکم قضایی پاسخگو باشد، اصولاً اینگونه تیترزدن های کاملاً غیرحرفه ای و آماتورگونه از یک خبرنگار یا مجموعه خبری حرفه ای کاملاً بعید و دور میباشد، چون بسادگی و وضوح میتوان عناد و دشمنی را در این خبر به چشم دید. مطبوعات بعنوان یکی از ارکان اصلی دموکراسی باید با ایجاد تفاوت بین مفهوم تنویر افکار عمومی و تشویش آن رسالت خود را در جامعه بجا آورد.