خبر خوش دادگستری گلستان برای سهامداران پتروشیمی

در نشست خبری امروز رئیس‌کل دادگستری گلستان خبری خوش برای سهامداران پتروشیمی گلستان اعلام شد و به زودی تصمیم جدی و جدیدی برای این پروژه اتخاذ می‌شود.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ نشست خبری امروز رئیس‌کل دادگستری استان گلستان از تنوع خبری بالایی برخوردار بود اما یکی از موضوعاتی که با پاسخ جدیدی از سوی مسوولان به ویژه در حوزه قضایی روبرو شد، موضوع پتروشیمی گلستان این زخم چند ساله مردم استان گلستان است.

رئیس‌کل دادگستری استان گلستان در این خصوص اظهار کرد: چندین بار این موضوع را در شورای تامین استان گلستان ارائه کردم و موضوع با پیشنهاد من در شورای تامین استان بررسی شد.

هادی هاشمیان گفت: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان مامور رسیدگی به زوایا و ابعاد مختلف این امر شد و مردم مطمئن باشند با متخلفان با جدیت برخورد خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر براساس اخبار رسیده سهام پتروشیمی گلستان در بورس نیز معامله می‌شود و مطمئن باشید با ورود دستگاه قضایی به موضوع و تصمیماتی که در این زمینه اتخاذ می‌شود ارزش سهام نیز دچار تغییرات خوبی خواهد شد.

* حرکت رو به جلو پتروشیمی گلستان با تغییر مدیریت پروژه

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان در این خصوص تصریح کرد: بحث‌های مختلفی درباره موضوع پتروشیمی گلستان مطرح است و ما هم ورود پیدا کرده‌ایم.

سیدرضا سیدحسینی تاکید کرد: این را من از این تریبون به مردم عزیز عرض می‌کنم که هر اقدامی را که دستگاه قضایی انجام داد بدانید که به نفع مردم و سهامداران خواهد بود.

وی افزود: اگر موضوعی در آینده مطرح شد، مردم نگران نباشند و می‌خواهیم که مدیریت پتروشیمی دست افرادی باشد که بتوانند این پتروشیمی را در مسیر خوبی قرار دهند تا اشتغالزایی ایجاد شود و سهامداران به آن سرمایه‌گذاری که کردند، برسند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان تصریح کرد: چند ماهی است که به پرونده وارد شده‌ایم و در آینده نزدیک خبرهای خوبی برای مردم عزیز خواهیم داشت و اگر خبرها را شنیدید بدانید که این خبرها به نفع سهامداران و به نفع مردم خواهد بود.

حسینی متذکر شد: در حال حاضر پروژه متوقف شده و ما نظرمان این است مدیریت جدید باید برای پتروشیمی تعیین و فعال شود و تخلفاتی که صورت گرفته با قاطعیت رسیدگی خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: ما به طور قطع منافع مردم، سهامداران و استان در نظر گرفته خواهد شد.

گفتنی است، نزدیک به ۹۰ هزار گلستانی‌ در سال ۱۳۸۵ بیش از ۲۸ میلیارد تومان در پروژه پتروشیمی گلستان که فقط روی کاغذ وجود داشت، سرمایه‌گذاری کردند و تا به امروز این پروژه هیچ پیشرفت فیزیکی نداشته و سهامداران بلاتکلیفند.

https://ipna.news/150736کپی شد!