دستور مدیرعامل منطقه ویژه پارس برای رسیدگی به وضعیت معیشت خانواده جعفر دیناروند

خرمدل با تشکیل کمیته ای، خواستار پیگیری وضعیت معیشت خانواده جعفر دیناروند، سرپرست سابق آتش نشانی پارس جنوبی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس شد.

به گزارش خبرگزاری ایپنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، جعفر دیناروند سرپرست سابق آتش نشانی پارس ۱ (پارس جنوبی) در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از سال ۹۶ تا کنون برای درمان بیماری سرطان خود در یکی از بیمارستان‌های کشور اتریش تحت درمان است.

خرمدل، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در دستور خود به کمیته یاد شده تاکید کرد: با حفظ کرامت انسانی، باید وضعیت زندگی خانواده همکارانی که به دلیل بیماری در شرایط سخت تامین معیشت خود و فرزندان به سر میبرند مورد بررسی و رسیدگی قرار داد.

دیناروند که از نیروهای خبره و ماهر آتش نشان صنعت نفت در حوزه عملیاتی پارس جنوبی بود، بیش از ۳ سال است که علاوه برفشار سختی های روحی و جسمی ناشی از بیماری، دوری خانواده را نیزتحمل می کند.

کمیته یاد شده متشکل از رییس دفتر مدیر عامل، مشاور مدیرعامل در امور بانوان و خانواده، رییس روابط عمومی و امور فرهنگی و رییس روابط‌ کار و مددکاری اجتماعی سازمان منطقه ویژه پارس با همسر و فرزند ۷ ساله‌ی دیناروند که هم اکنون در یکی از روستاهای شهرستان دشتستان استان بوشهر نزد پدر و مادر خود زندگی می‌کنند، دیدار کردند و از نزدیک جویای وضعیت زندگی آنان شدند.

بنا به دستور مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس، مکاتباتی برای تعیین تکلیف درمان، حقوق و مزایای جعفر دیناروند در جریان است

https://ipna.news/150559کپی شد!