عملیات اجرایی پتروشیمی اسلام‌آباد غرب به زودی آغاز می‌شود

عملیات اجرایی پتروشیمی اسلام‌آباد غرب به عنوان پتروشیمی چهارم به زوری آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ جهانبخش حیدری فرماندار اسلام‌آباد غرب، با اشاره به اینکه نزدیکی به مرز خسروی و قرارگیری در مسیر راه کربلا و مسیر ترانزیتی شمال به جنوب و شرق به غرب کشور یک ویژگی ممتاز این شهرستان است اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی و زمینه مناسب برای سرمایه‌گذاری نیز از دیگر امتیازات اسلام‌آباد غرب است.

حیدری عنوان کرد: آخرین اقداماتی که در زمینه منطقه ویژه اقتصادی انجام شده ایجاد پتروشیمی چهارم در این شهرستان است که با ۷۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری قطب صنعتی را برای شهرستان ایجاد می‌کند و اشتغالزایی بسیاری دارد.

وی دسترسی به بازار اقلیم کردستان و پایانه مرزی پرویزخان نیز از دیگر امتیازات این شهرستان است گفت: دسترسی به راه‌آهن نیز از فرصت‌هایی است که باید زودتر به نتیجه برسد و تحقق آن نیازمند منابع مالی مطمئن است.

فرماندار اسلام‌آباد غرب افزود: لازم است نمایندگان روی این موضوع تأکید داشته باشند و از طریق مجلس شورای اسلامی با افزایش ردیف بودجه این موضوع رفع شود.

حیدری با بیان اینکه فضای لازم در شهرک مرصاد فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاران است آنچنانکه به شرکت چینی در حال سرمایه‌گذاری در این منطقه است گفت: حدود ۲۱۰ نفر در این زمینه اشتغالزایی ایجاد می‌شود.

https://ipna.news/150512کپی شد!
منبع