شکستن رکورد تولید و تقدیر معاون وزیر نفت از پتروشیمی شیمی بافت

بهزاد محمدی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی طی پیام و لوح تقدیری از عملکرد شرکت پتروشیمی شیمی بافت از شرکت های تابعه شستا به دلیل افزایش تولید و دستیابی به رکورد جدید تولید در سال ۹۸ ، تقدیر و تشکر نمود.

به  گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ محمدی در تقدیرنامه ای خطاب به مدیرعامل شرکت شیمی بافت و  ۱۲ شرکت پتروشیمی موفق، خواستار تداوم افزایش تولید محصولات در سال «جهش تولید» شد.

در متن این پیام آمده است: کسب رکورد جدید در میزان تولید محصول از آن واحد صنعتی را ارج می نهیم. از اهتمام و کوشش های خستگی ناپذیر جنابعالی و کارکنان شریف آن شرکت تولیدی در دستیابی به این موفقیت در سال رونق تولید قدردانی می شود.

دست شما را به گرمی و برادری می فشارم و امیدوارم با اتکال به پروردگار متعال و با حفظ روحیه جهادی و مسئولانه در سال جهش تولید نیز موفقیت و شکوفایی بیش از پیش آن مجموعه صنعتی را شاهد باشیم.

براساس این گزارش، این شرکت موفق شد در سال ۹۸ به همت پرسنل سختکوش خود محصول MEK را با افزایش ۱۱۵ درصدی نسبت به بودجه پیش بینی شده به مقدار ۲۶۲۶ تن تولید کرده که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۳۱ رشد داشته است.

گفتنی است، دستیابی به این رکورد تولید در حالی محقق گردیده که با کاهش ۳۲ و ۳۶ درصدی  به ترتیب در خوراک اصلی و اسید سولفوریک صورت پذیرفته است ؛ و همچنین با کاهش مقادیر مصرف حامل های انرژی هزینه های متغیر نیز کاهش پیدا کرده که منجر به افزایش بهره وری شده است.

لازم به ذکر است، محصول MEK در سایت ۲ شرکت شیمی بافت (شیمی تکس آریا سابق) تولید شده و رسیدن به این موفقیت درحالی بدست آمده است که شرکت شیمی تکس آریا از ابتدای راه اندازی بدلیل مشکلات ساختاری و موانع خاص در تولید و فروش محصول در میان شرکتهای ضررده قرار داشت و توانست با اصلاح ساختار مدیریتی خود در زمینه های تولید و مالی در پایان سال ۹۷ به سود دهی برسد و روند رو به رشد خود را پس از ادغام در شرکت شیمی بافت در سال گذشته تاکنون ادامه دهد.

رشد ۶۳ درصدی تولید متیل اتیل کتون در دو ماه نخست سال جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل نوید این را می دهد که در سال جهش تولید، رسیدن به این موفقیت ها ادامه دار بوده و دستیابی به رکورد جدید تولید دور از دسترس نمی باشد

https://ipna.news/150427کپی شد!