عملیات اجرایی پتروشیمی اسلام‌آباد به زودی آغاز می‌شود

ایجاد پتروشیمی بصورت پایین دست بسیار سودآور و اشتغالزاست و پتروشیمی اسلام‌آباد هم در همین راستا طراحی شده است که یکی از مزیت‌های اقتصادی استان است.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛  حاتمی معاون اقتصادی استاندار گفت : بر اساس توافق صورت گرفته، شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در اسلام آباد غرب سرمایه گذاری خواهد شد و بر اساس پیگیری‌هایی که جهت حل مشکلات و رفع موانع پتروشیمی اسلام‌آباد صورت داده‌ایم اقدامات خوبی جهت شروع عملیات اجرایی این طرح مهم روی داده و انشاءاله با بهره برداری از این رویداد مهم که یکی از طرح‌های بااهمیت اقتصادی استان است شاهد تاثیرات مثبت آن بر توسعه‌ی اقتصادی اسلام آباد باشیم.

او گفت : ایجاد پتروشیمی بصورت پایین دست بسیار سودآور و اشتغالزاست و پتروشیمی اسلام‌آباد هم در همین راستا طراحی شده است که یکی از مزیت‌های اقتصادی استان است.

معاون استاندار گفت: در جلسه‌ای که با مجریان این طرح داشتم برخی مشکلات مطرح شد که قطعا در جهت حل آن‌ها اقدام خواهیم کرد و ما هم انتظاراتی داشتیم که عنوان کردیم و امید داریم که با همدلی و هماهنگی و عزمی که برای تحقق این طرح وجود دارد هر چه زودتر شاهد بهره برداری از آن باشیم .

https://ipna.news/150417کپی شد!