بررسی مشکلات بخش غیزانیه باحضور نمایندگان مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر

در نشستی نمایندگان مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر با بخشدار و جمعی از دهیاران، مشکلات بخش غیزانیه شهرستان اهواز بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛  با حضور تیم پدافند زیستی پتروشیمی امیرکبیر، بخش غیزانیه و روستاهای اطراف آن ضدعفونی و توزیع ۱۰ هزار ماسک در این بخش صورت گرفت.

در این جلسه بخشدار غیزانیه اظهار داشت: باتوجه به اینکه این بخش از بزرگترین بخش های شهرستان اهواز و مسیر ترانزیت بنادر ایران است، اما هنوز با محرومیت های جدی مواجه هستیم.

رسول ساکی افزود: مشکل بی آبی در روزهای گذشته با تلاش و پیگیری های انجام شده در دو فاز در حال اجراست و تمام تلاش اینست که بزودی این مشکل مرتفع گردد.

وی با اشاره به مشکلات این بخش و واقع شدن شرکت های نفتی، گازی و حفاری خواستار همراهی شرکت های منطقه شد و گفت: در این مسیر رسانه ها می‌توانند با واقع گرایی نقش مهمی را در انتقال مشکلات مردم داشته باشند.

بخشدار غیزانیه در ادامه با تقدیر از مدیرعامل و هیئت مدیره ی شرکت پتروشیمی امیرکبیر در خصوص ضدعفونی اماکن مختلف و توزیع ماسک، خاطرنشان کرد: با این مدیریت جهادی امیدواریم شرکت پتروشیمی امیرکبیر همچنان منشاء خیر و در خصوص تجهیز و ساخت اماکن ورزشی و آموزشی خصوصا مدارس این بخش همکاری لازم را انجام دهد

https://ipna.news/150345کپی شد!