کشف مواد اولیه پتروشیمی قاچاق در نظرآباد

کشف مواد اولیه پتروشیمی قاچاق در نظرآبادبا تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد، ۵ تن مواد اولیه پتروشیمی قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ سردار “عباسعلی محمدیان” در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با کالای قاچاق و ارز پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد در حین گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه خاور بنز مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی تصریح کرد:ماموران در بازرسی اولیه از این خودرو متوجه شدند خاور حامل مقدار قابل توجهی مواد اولیه پتروشیمی فاقد هرگونه مدارک است، که با هماهنگی مقام قضائی خودرو توقیف و به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه بیان کرد: در بازرسی از خاور توقیف شده، تعداد ۲۰۰ بسته ۲۵ کیلوگرمی در مجموع به مقدار ۵ تن مواد اولیه پتروشیمی قاچاق کشف شد.

سردار “محمدیان” با بیان این که راننده خودرو به همراه کالای قاچاق کشف شده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد گفت : ارزش کالاهای مکشوفه ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با قاچاق کالا و سرمایه های ملی خاطر نشان کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرائم دیگری در سطح جامعه است که مقابله با آن یکی از اولویت های اصلی پلیس به شمار می رود.

https://ipna.news/150031کپی شد!