تغییر زمان کاری پتروشیمی دماوند اعتراضات را به همراه خواهد داشت

مدیران پتروشیمی دماوند در حال تصمیم گیری به ضرر کارکنان در مورد تغییر زمان کاری برای نیروهای بهره برداری، ایمنی، آتش نشانی و حراست می باشند.

در حال حاضر کارکنان پتروشیمی دماوند به صورت یک‌هفته روزکار، یک هفته شب کار و یک هفته استراحت فعالیت می کنند. آن ها می توانند از این فرصت، به دور از منطقه آلوده عسلویه به استراحت در کنار خانواده بپردازند.
در حال حاضر تفکر مدیران ارشد پتروشیمی دماوند به انجام تصمیم عجیب و تغییر زمان کاری به ۴ روز روزکار، ۴ شب شب کار و ۴ روز استراحت می باشد.

لازم به ذکر است جمعی از کارکنان پتروشیمی دماوند در پیامی به خبرگزاری ایپنا درخواستی مبنی بر بیان و پیگیری دغدغه خود نسبت به اجرای این طرح و مشکلات ناشی از آن را داشتند.

از جمله معضلات این تصمیم مشکل آفرین، می توان به کاهش میزان استراحت و حضور در کنار خانواده، به دلیل الزام حضور در منطقه کاهش چشمگیر حقوق و خستگی رفت و آمد متعدد بین جاده ای اشاره کرد. نتیجه این موارد، دلسردی و کاهش بازده کاری کارکنان خواهد شد.

برنامه ریزی یک هفته ای به دلیل آلودگی و کمبود امکانات در منطقه بوده است اما تصمیم عجیب مدیرتی و تغییر آن به چهار روز مشکلات و دغدغه های فراوانی را برای مجموعه کارمندی و کارگری پتروشیمی دماوند به همراه خواهد داشت.

چراغی مدیر روابط عمومی پتروشیمی دماوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری ایپنا بیان کرد: هیچگونه نارضایتی و نگرانی بین کارکنان این پتروشیمی وجود ندارد و مجموعه مدیریتی در حال تصمیم گیری در این خصوص هستند.

https://ipna.news/149976کپی شد!