بازدید مدیرعامل تاپیکو از آخرین مراحل تکمیل پروژه بازسازی واحد ۶۰۰ پتروشیمی آبادان

مدیرعامل هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی شستا (تاپیکو) در سفر به ‌‌ آبادان از آخرین مراحل تکمیل پروژه بازسازی واحد ۶۰۰ پتروشیمی آبادان از شرکتهای تابعه شستا که در حادثه آتش‌سوزی آسیب دیده بود بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛محمود مخدومی در این بازدید که روز پنج‌شنبه انجام شد، با حضور در واحدهای مختلف این پروژه از نزدیک در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته برای بازسازی واحد آسیب دیده این پتروشیمی قرار گرفته و در جلسه‌ای با حضور دو پیمانکار اصلی پروژه و نیز واحد بهره‌برداری، بر تکمیل هرچه زودتر پروژه طبق برنامه زمان‌بندی تاکید کرد.

نمایندگان پیمانکاران اصلی اجرای پروژه نیز در این جلسه گزارشی از اتمام مراحل نصب تجهیزات و نیز گامهای نهایی تست یونیتهای مختلف واحد ۶۰۰ پتروشمی آبادان ارائه و مدیر بهره برداری مجتمع نیز از آمادگی کامل این واحد جهت راه اندازی واحد پس از اتمام مراحل تست خبر داد.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفندماه در کشور گفت:خوشبختانه با تلاش کلیه ارکان پروژه و جدیت و همیت مدیرعامل و کارکنان پتروشیمی آبادان، سرعت اجرای این پروژه نه تنها کاهش نیافت بلکه با حضور عوامل اجرایی حتی در تعطیلات نوروز، عملیات بازسازی واحد ۶۰۰ سرعت بیشتری نیز گرفت و پروژه طبق برنامه زمانبندی شده در حال انجام است که جای تقدیر دارد.

https://ipna.news/149819کپی شد!