اولین نشست کاری سرپرست جدید روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با رویکردی جدید و در راستای ایجاد تعامل با ذینفعان، از امروز دیدارهای خود را با واحدهای درون سازمانی و منطقه ای آغاز کرد.
به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛در همین راستا صبح دیروز (یکشنیه ۱۴ اردیبهشت)، یک تیم کارشناسی به همراه سرپرست جدید روابط عمومی، با حضور در واحدهای حراست و HSE که به عنوان واحدهای ارشد منطقه محسوب می‌شوند، نخستین گام را در عمل به رویکرد جدید خود برداشتند.
بررسی امکان اجرای فعالیتهای مشترک، افزایش همسویی و همگرایی، ایجاد تغییرات مثبت در رویه ها، بررسی چالشها و راهکارهای برون رفت از مسائل و افزایش بهره وری نیروی انسانی از جمله محورهای این جلسه بود.
روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، این نوع دیدارها را براساس یک جدول زمانبندی و با لحاظ اولویت در دستور کار خود قرار داده است.
محسن ادیبی، سرپرست روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در این رابطه گفت: نشست های تخصصی که امروز اولین آنها بود، در ادامه به تمامی واحدهای سازمانی و پس از آن از طریق روابط عمومی شرکتهای پتروشیمی، به سایر شرکتهای مستقر در منطقه هم تسری پیدا خواهد کرد.
با توجه به اینکه سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، تنها سازمان حاکمیتی منطقه است، لازم است برای بهبود خدمات خود ارتباطی فراگیر و گسترده را با فعالان منطقه توسعه دهد.
https://ipna.news/149751کپی شد!