ثبت رکوردی تازه در تولید پلی‌اتیلن سبک خطی پتروشیمی جم

تولید پلی‌اتیلن سبک خطی پتروشیمی جم پارسال ۲۲ هزار تن از ظرفیت اسمی واحد فراتر رفت و با ثبت رکوردی تازه موفق به تولید ۳۲۲ هزار تن محصول شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ علی سلیم‌زاده، رئیس بهره‌برداری پلی‌اتیلن سبک خطی این مجتمع با اعلام این خبر اظهار کرد: این واحد سال ۹۸ با وجود توقف‌های ناخواسته موفق به ثبت رکوردی بی‌سابقه از ابتدای بهره‌برداری تاکنون شد و با حجم ۳۲۲ هزار تن تولید، ۲۲ هزار تن از ظرفیت اسمی واحد فراتر رفته است.

وی تشریح کرد: پارسال، سالی پر فراز و نشیب در زمینه‌های گوناگون برای کشور بود، اما در پتروشیمی جم رکوردهای تولید محصول یکی پس از دیگری به ثبت رسید که واحد LLDPE نیز توانست باوجود توقف‌های زیاد و ناخواسته با اتکا به برنامه‌ریزی مناسب و همت کارکنان به این موفقیت دست یابد.

رئیس بهره‌برداری پلی‌اتیلن سبک خطی جم اظهار کرد: در حوزه تولید هدف اصلی تحقق برنامه‌ای است که برای سال ۹۹ تدوین شده و این برنامه واحد را به سمت ثبت رکورد جدید در تولید محصول با کیفیت و متنوع می‌برد.

سلیم‌زاده با اشاره به توانمندی واحد LLDPE جم در تولید انواع گریدهای فیلم عریض، نوارهای آبیاری و محصولات روتومولدینگ گفت: مجموعه‌ای کامل از گریدهای ارزشمند برای این واحد از پیش برنامه‌ریزی شده که در سال ۹۸ تنوعی بی‌نظیر از این محصولات روانه بازار شد و در سال جدید نیز این واحد سعی بر دستیابی به بیشترین میزان تولید محصول با حفظ تنوع بر اساس نیازمندی‌های بازار دارد.

سلیم‌زاده روند تولید در شرکت را بسیار صعودی و رو به رشد توصیف و تصریح کرد: جدول تولید شرکت از سال‌های گذشته تا امروز نشان‌دهنده پویایی و تعهد به پیشرفت مداوم بوده و رسیدن به تعالی در این بخش همواره اولویت نخست است.

https://ipna.news/149676کپی شد!
منبع