به مناسبت روز جهانی کار و کارگر مراسم تقدیر از کارگران شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی برگزار شد

به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر صبح روز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۹ مراسمی در فرهنگسرای فردوسی به همین مناسبت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛این مراسم در مقایسه با سال های گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا با تغییراتی روبرو بود و با جمعیتی محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

محسن آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در این برنامه ضمن تبریک فرا رسیدن این روز، کارگران را خط مقدم جبهه ارائه خدمات دانست و گفت: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید نامگذاری شده است، توجه به کار و کارگر بیش از پیش ضروری به نظر می رسد.

وی افزود: شرکت عملیات غیرصنعتی و بدنه کارگری هر دو وظایفی در قبال یکدیگر دارند. در ابتدا شرکت می بایست به نیازها و حقوق کارگران توجه داشته باشد و از تضییع حقوق آن ها جلوگیری کند و از سویی دیگر کارگران نیز باید در انجام امور محوله همت بگمارند و به تحقق اهداف سازمانی کمک کنند.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در ادامه به بخشی از اقدامات صورت گرفته در جهت رسیدگی به وضعیت معیشتی کارکنان اشاره کرد و گفت: از زمانی که وارد شرکت عملیات غیرصنعتی شده ایم به همراه سایر مدیران تلاش کرده ایم که وضعیت کارکنان را بهبود ببخشیم و با توجه به محدودیت های مالی این شرکت به لطف خدا موفق شده ایم بخش مهمی از این اقدامات را سامان بدهیم و به بهبود وضعیت معیشتی کارگران کمک کنیم.

در این مراسم بالینی رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی بندرماهشهر نیز حضور داشت و اقدامات مجموعه مدیریتی شرکت عملیات غیرصنعتی در رسیدگی به وضعیت کارگران را مثبت ارزیابی کرد و وعده داد که در کنار یکدیگر سایر حقوق کارگران را نیز پیگیری خواهند کرد.

همچنین ارسلان غمگین مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان در یک ارتباط تلفنی این روز را به تمام کارگران شرکت عملیات غیرصنعتی تبریک گفت و از توجه مدیریت این شرکت به قشر کارگری تقدیر کرد.

سعید جباری نماینده کارگران شرکت عملیات غیرصنعتی نیز در بخشی از این مراسم به قسمت هایی از پیگیری های انجام شده درجهت کمک به رفع دغدغه های کارگران اشاره کرد و تعامل مدیرعامل این شرکت را بسیار سازنده  دانست و از همکاران خود درخواست کرد که با درک بهتر از شرایط موجود در شرکت عملیات غیرصنعتی، فرصت کافی را دراختیار مجموعه مدیریتی جهت رفع مشکلات قرار دهند.

گفتنی است که در پایان این مراسم از کارگران نمونه واحدهای مختلف شرکت عملیات غیرصنعتی با اهدا لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

https://ipna.news/149666کپی شد!