“خراسان” به هر سهم ۴۸۸۰ ریال اختصاص داد

شرکت پتروشیمی خراسان در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۴ هزار ۸۸۰ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۳ هزار و ۱۲۳ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۵۶ درصدی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ شرکت پتروشیمی خراسان با سرمایه یک هزار و ۷۸۹ میلیارد و ۹۱۲ میلیون ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت پتروشیمی خراسان در دوره یاد شده، مبلغ ۸ هزار و ۷۳۴ میلیارد ۳۳ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۴ هزار و ۸۸۰ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۵۶ درصدی برخوردار است.

“خراسان” در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۵ هزار و ۵۸۹ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۳ هزار و ۱۲۳ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین بر اساس این گزارش، شرکت پتروشیمی خراسان در برآورد خود از نرخ فروش محصولات در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ اعلام کرده است: ثبات نسبی نرخ اوره در سال ۲۰۲۰ و ریسک ورود طرح اوره لردگان و تاثیر بر قیمت صادرات – امکان افزایش تولید ملامین هند و چین و کاهش قیمت جهانی ملامین پیش بینی می‌شود.

همچنین برآورد “خراسان” از نرخ خرید مواد اولیه در دوره یاد شده، به شرح زیر است:

نرخ گاز خوراک برای شش ماهه اول سال ۱۳۹۹ با ۸ سنت و نرخ تسعیر ۱۱۸،۰۰۰ ریال با ۱۰ درصد تخفیف معادل ۸،۴۹۶ ریال برای هرمترمکعب و در شش ماهه دوم سال ۱۳۹۹ با نرخ تسعیر ۱۳۰،۰۰۰ بعلاوه ۱۰ درصد افزایش معادل ۱۱،۴۴۰ ریال برای هرمتر مکعب

شرکت پترروشیمی خراسان در برآورد خود از تغییرات عوامل بهای تمام شده در دوره ۱۲ ماهه قید شده، عبارت است از: در این دوره بهای تمام شده در سال ۱۳۹۹ براساس عملکرد سال ۱۳۹۸ با افزایش ۲۰ درصدی برای خرید کالا و مواد ، افزایش ۱۱ درصدی استهلاک تاسیسات، افزایش ۲۰ درصدی برای هزینه های پیمانکاری و هزینه سوخت بدون افزایش با نرخ ۲۸۸۲ ریال برای هرمتر مکعب گاز سوخت بپیش بینی شده است.

https://ipna.news/149625کپی شد!