توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در مناطق محروم ماهشهر

تأمین و توزیع ۲ هزار بسته معیشتی به ارزش ۶ میلیارد ریال از سوی شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی مصوب شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ در تکمیل اقدام‌های پیشین برای تأمین مایحتاج قشور کم‌درآمد شهرستان و توزیع ۵۰۰۰ بسته معیشتی در پایان سال، موافقت شد ۲۰۰۰ بسته معیشتی دیگر تهیه و در اسرع وقت در دیگر مناطق محروم توزیع شود.

براساس این گزارش، همسو با همکاری‌های شورای راهبردی صنایع پتروشیمی و شهرستان بندر ماهشهر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، نشستی با حضور مدیران عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و عملیات غیرصنعتی، فرماندار ماهشهر و مسئول قرارگاه زیستی شهرستان (فرمانده بسیج) برگزار شد که تقبل تأمین و توزیع ۲۰۰۰ بسته‌های معیشتی به ارزش ۶ میلیارد ریال از سوی شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی مطابق مصوبه‌های ستاد مبارزه با کرونا شهرستان، از مصوبه‌های این نشست بود، همچنین این شورا توزیع دوباره مواد ضدعفونی‌کننده (آب ژاول رقیق‌شده) برای مصارف خانگی در مناطق محروم شهرستان را در دستور کار قرار داد.

افزون بر این، مقرر شد برای تهیه ۵۰۰ هزار ماسک که پارچه آن از طریق بودجه‌های شورای راهبردی تأمین و خریداری شده است، به طریق مقتضی در اختیار تولیدکنندگان ماسک در شهرستان قرار گیرد تا با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان و فرمانداری، تولید این ماسک‌ها انجام شود.

در این نشست ضمن تشریح هزینه‌ها و اقدام‌های انجام‌شده در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی صنعت پتروشیمی از سوی رئیس و دبیر این شورا در رفع شیوع ویروس کرونا، راهکارهای پشتیبانی و حمایت از اقشار محروم حومه شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت، همچنین به‌منظور ساماندهی و یکپارچه‌سازی نیازهای تجهیزاتی شهرستان، هماهنگی‌های لازم بین شهرستان و صنعت انجام شد.

https://ipna.news/149556کپی شد!
منبع