کمکهای جدید شورای راهبردی شرکتهای منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در حوزه معیشت و مقابله با کرونا

در تکمیل اقدام‌های قبلی برای تأمین مایحتاج اقشار کم درآمد شهرستان و توزیع ۵۰۰۰ بسته معیشتی در پایان سال، موافقت گردید ۲۰۰۰ بسته معیشتی دیگر تهیه و در اسرع وقت برای سایر مناطق محروم توزیع گردد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛، در راستای تعاملات شورای راهبردی صنایع پتروشیمی و شهرستان بندر ماهشهر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، جلسه‌ای با حضور مدیران عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و عملیات غیرصنعتی، فرماندار ماهشهر و مسئول قرارگاه زیستی شهرستان (فرمانده بسیج) برگزار شد.

تقبل تأمین و توزیع ۲۰۰۰ بسته‌های معیشتی به ارزش شش میلیارد ریال توسط شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در راستای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا شهرستان، از مصوبات این جلسه بود.

همچنین این شورا توزیع مجدد مواد ضدعفونی (آب ژاول رقیق شده) برای مصارف خانگی در مناطق محروم شهرستان را در دستور کار قرار داد.

علاوه بر این مقرر شد برای تهیه ۵۰۰ هزار ماسک که پارچه آن از طریق بودجه‌های شورای راهبردی تأمین و خریداری شده است، به طریق مقتضی در اختیار تولید کنندگان ماسک در شهرستان قرار گیرد تا با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان و فرمانداری، تولید ماسک‌های مذکور انجام پذیرد.

در این جلسه ضمن تشریح هزینه ها و اقدامات انجام شده در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی صنعت پتروشیمی توسط رئیس و دبیر این شورا در رفع شیوع ویروس کرونا، راهکارهای پشتیبانی و حمایت از اقشار محروم حومه شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین به جهت ساماندهی و یکپارچه سازی نیازهای تجهیزاتی شهرستان، هماهنگی های لازم بین شهرستان و صنعت انجام شد.

 

https://ipna.news/149472کپی شد!