مثبت‌های بورس در اولین روز اردیبهشت ۹۹

سهامداران شرکت‌های گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، پتروشیمی نوری و قند نیشابور در بورس و معامله‌گران شرکت‌های توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان، کشت و صنعت شریف‌آباد و بیمه معلم در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۱۸هزار و ۹۷۳واحدی به کار خود پایان داد و بیش از ۷میلیارد و ۳۸۱میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۷هزار و ۷۵۱میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۱۳۸هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.
بر این اساس سهامداران شرکت‌های گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، پتروشیمی نوری و قند نیشابور امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌‌های شهد ایران، رادیاتور ایران و فرآورده‌های نسوز پارس بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.
بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۷۸۴ میلیون ورقه به‌ارزش ۶۱۹۴میلیارد تومان در ۶۰۰هزار نوبت، آیفکس ۱۵۷واحد رشد کرد و در ارتفاع ۸۷۴۱واحد قرار گرفت
در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان، کشت و صنعت شریف‌آباد و بیمه معلم بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های پتروشیمی غدیر، ‌ کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان و جنرال مکانیک بیشترین کاهش قیمت را تجربه کرد.

https://ipna.news/149410کپی شد!